پیروزی دراماتیک خاتون بام در مسابقه قهرمانی


سرویس خبر شماره: 2009762
28 مارس 1402 در 9:33 ب.ظ.
2.9 هزار |

13نقطه نظر

رویای ملوان در انزلی بر باد رفت;

خاتون بام در یک مسابقه مهیج و جنجالی موفق به شکست معلوان شد تا خود را در آستانه قهرمانی دیگری قرار دهد.

پیروزی دراماتیک خاتون بام در مسابقه قهرمانی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان ایران، خاتون بام به مصاف ملوان بندرانزلی رفت.

هر دو تیم در هفته های پایانی لیگ رقابت تنگاتنگی برای قهرمانی دارند و پیروزی در این دیدار می توانست تا حد زیادی قهرمانی را رقم بزند چرا که پس از کسب سه امتیاز این دیدار، سرنوشت تیم ها بین آنها رقم خواهد خورد. دست خود

قبل از شروع مسابقه هر دو تیم 37 امتیازی بودند و این دیدار در هفته شانزدهم و دو دیدار مانده به پایان رقابت ها بسیار حساس بود.

2002965

ابتدا توسط شبنم بهشت ​​از روی ارسال افسانا چترانور در دقیقه 11 یک گل برای ملوانی به ثمر رسید تا ملوانی رویای قهرمانی را در سر داشته باشد اما در نیمه دوم همه چیز تغییر کرد و خاتون بام در بازی برگشت.

خاتون بام در دقیقه 52 توسط مونا حمودی بازی را به تساوی کشاند. گلی که ملوانان آن را خطای هند می دانستند و جنجال به پا کرد. اما این پایان کار نبود و گل دوم خاتون بام در دقیقه 73 توسط زهرا قنبری ستاره 32 ساله به ثمر رسید تا این تیم به بازی باخته بازگردد.

2002966

اکنون خاتون بام با 40 امتیاز با سه امتیاز بیشتر از ملوان در صدر جدول رده بندی قرار دارد و در آستانه قهرمانی دهمین دوره لیگ بانوان قرار دارد.

مجله اخبار فوتبال داخلی