اولین بازی تیم شماره 13 مقابل پرسپولیس!

عکس ها: امیرحسین خیرخواه



مجله اخبار فوتبال داخلی

بازیکن باتجربه آلومینیوم که با دو پاس کلیدی و انتقال سریع توپ به کناره ها سعی در جابجایی توپ داشت و زمانی که فرصت بازی با پرسپولیس را پیدا کرد از کنار زمین نفوذ خطرناکی انجام داد. که رحمتی در ورزشگاه آزادی به دنبال برتری بود و قصد داشت به ترکیب تیمش حمله کند تا اوضاع را به نفع خود برگرداند، اما نشد.

خلعتبری در دقیقه 74 بازی با پرسپولیس به عنوان دومین تعویضی آلومینیوم وارد زمین شد که سیستم آلومینیوم را از 2-5-3 به 3-3-4 تغییر داد و خرید جدید اراکیس به تیمش اضافه شد. خط حمله و شرایط برای کاهش فشار حملات سرخ ها و ایجاد موقعیت در سمت مقابل وجود داشت.

1797969

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمدرضا خلطبری پس از عقد قرارداد با آلومینیوم اراک، در دو دیدار مقابل هوادار تهران و صنعت نفت آبادان به طور کامل روی نیمکت نشست و فرصتی برای بازی نداشت اما دیدار مقابل پرسپولیس و سیدی. تغییر تاکتیک مهدی رحمتی به برتری تیمش کمک کرد، این بازیکن وارد زمین می شود.


سرویس خبر شماره: 1868377
14 فوریه 1401 @ 18:43 |
23.8K |

3نقطه نظر

خلعتبری که پیش از این در 12 تیم مختلف بازی کرده و در این مدت بیش از یک دوره حضور مشترک در سه باشگاه ذوب آهن (دو بار)، شهر خودرو (دو بار) و سپاهان (3 بار) داشته است، پیراهن آلومینیومی را بر تن می کند. اراک به عنوان سیزدهم. این تیم دوران فوتبال او را پشت سر گذاشته و در آستانه چهاردهمین دهه زندگی او تجربه جدیدی به دست آورده است.

1797970