اولین بازی پسر جیبریل سیسه برای زیر 18 سال لیورپول – باشگاه لیورپول

پسر یک بازیکن سابق دیگر در آکادمی لیورپول در حال صعود به رده‌های بالاتر است و شاهزاده کوبی سیسه، پسر جبریل، اولین بازی خود را برای زیر 18 سال در طول تعطیلات بین‌المللی انجام می‌دهد.

قرمزها از نظر استعدادهای نسل دوم در باشگاه کم ندارند، افرادی مانند Jayden Danns، پسر نیل، و Lewis Koumas، پسر Jason، هر دو اخیراً اولین طعم فوتبال بزرگسالان را چشیده‌اند.

اینکه بازیکنان فعلی و سابق فرزندان خود را در رده‌های آکادمی داشته باشند، غیرمعمول نیست، و این شامل رد جبریل سیسه سابق می‌شود که در روز شنبه در نقش خودش برای افسانه‌ها بازی می‌کرد.

اما شب قبل، پسرش، پرینس، اولین بازی خود را برای زیر 18 سال لیورپول در یک بازی دوستانه مقابل آکادمی ISI انجام داد، مسابقه ای که قرمزهای جوان با نتیجه 3-1 پیروز شدند.

پرینس در تنها 15 سالگی بسیار بالاتر از سطح سنی خود بازی می کرد و او یکی دیگر از بازیکنانی خواهد بود که به عنوان یک بازیکن آینده دار در سطح آکادمی می توان به او توجه کرد.

با حضور انبوهی از بازیکنان در سطح بین المللی جوانان در این ماه، درهای فرصت برای سیسه جوان باز شد که قبلا در سطح زیر 16 سال برای ولز بازی کرده بود.

او در تابستان 16 ساله خواهد شد و در آخر هفته دوباره در آکادمی حضور داشت و در یک برد دوستانه 2-1 مقابل رنجرز بازی کرد که احتمالاً با تیم زیر 16 سال بازگشته است.

لیورپول، انگلیس - شنبه، 25 مارس 2023: جیبریل سیسه بازیکن لیورپول به همراه پسرانش (شاهزاده کوبی سیسه) در حین گرم کردن قبل از بازی LFC Foundation بین افسانه های لیورپول و گلاسکو سلتیک اف سی لجندز در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

جبریل سیسه سه پسر دارد و همه قدم‌های او را در دنیای فوتبال دنبال کرده‌اند، اگرچه پرینس تنها پسری است که در حال حاضر در لیورپول حضور دارد.

همه آنها شاهد گلزنی این بازیکن 42 ساله در آنفیلد بودند، این بار به عنوان بخشی از تیم اسطوره های لیورپول که در روز شنبه به پیروزی 4-2 مقابل آژاکس دست یافتند.

سیسه سه سال در آنفیلد حضور داشت و 79 بازی در دو فصل انجام داد و 24 گل و 5 پاس گل به ثمر رساند و سپس در تیم هایی مانند مارسی، پاناتینایکوس و کیو پی آر به کار خود ادامه داد.



https://www.thisisanfield.com/2024/03/djibril-cisses-son-makes-debut-for-liverpool-under-18s/ منبع: