این ستاره نمی خواهد پرسپولیس را ترک کند/ نیمکت نشینی هم او را ناامید نکرد

با این حال برخلاف شایعات، نعمتی قصد جدایی از پرسپولیس را ندارد و می خواهد تا پایان فصل در این تیم بماند. الان هم چند تیم لیگ برتری خواهان جذب نعمتی بودند اما سیامک به تیم های علاقه مندش گفته که تمایلی به جدایی از پرسپولیس ندارد، در واقع نعمتی قصد دارد با ماندن در پرسپولیس دوباره خودش را ثابت کند و برای بازپس گیری جایگاهش تلاش کند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

سیامک که عادت به دعوت شدن به تیم ملی دارد و اسکوچیچ در چند اردو او را به تیم ملی دعوت کرده اند، از نیمکت نشینی های متوالی به شدت ناراحت است اما هیچ واکنشی به این موضوع نشان نداد.

سیامک نعمتی چند بازیکن پرسپولیس از جمله بازیکنانی است که در ابتدای فصل قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد. سیامک که در سال های اخیر جزو بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس بوده است، در این فصل و پس از آمدن دانیال اسماعیلی فر و سعید صادقی شانس کمتری برای بازی داشت و در 9 دیدار این فصل تنها در چند بازی به عنوان بازیکن به میدان رفت. بازیکن ذخیره

سیامک که از لیگ هفدهم به پرسپولیس آمده و در جمع ستارگان این تیم قرار داشت، در 11 بازی این فصل تنها 56 دقیقه بازی کرده است. آماری بسیار پایین که قطعا برای هیچ فوتبالیستی جذابیتی ندارد.