“این شلخته است”: وین رونی دو تیم منچستریونایتد را به دلیل دفاع ضعیف در تساوی مقابل لیورپول انتخاب کرد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


وین رونی، اسطوره منچستریونایتد، برونو فرناندز و آرون وان بیساکا را به دلیل نقش آنها در پنالتی دیرهنگام لیورپول مورد انتقاد قرار داد که در نهایت باعث شد مرسیسایدرها در روز یکشنبه در اولدترافورد گل تساوی دیرهنگام را کسب کنند.

دو تیم یونایتد و لیورپول به تساوی 2-2 رسیدند.

شاگردان یورگن کلوپ از طریق لوئیس دیاز پیش افتادند، که فضایی درون محوطه پیدا کرد تا آن را به پشت تور آندره اونانا هدایت کند. تنها لحظاتی پس از استراحت، فرناندز یونایتد را به تساوی کشاند. کاپیتان از یک خطای بزرگ از Jarell Quansah استفاده کرد تا از فاصله 40 یاردی، یک تلاش خیره کننده در برد طولانی ایجاد کند.

کوبی ماینو سپس شیاطین سرخ را به سرزمین رویایی فرستاد، زمانی که او یک پاس از وان-بیساکا دریافت کرد و سپس به طور ماهرانه داخل محوطه جریمه چرخید و توپ را در گوشه بالا سمت راست دفن کرد. یونایتد به دنبال پیروزی بود تا اینکه قضاوت شد وان بیساکا به طور غیرقانونی هاروی الیوت را در منطقه خطرناک پایین آورده است.

داور آنتونی تیلور پنالتی را اعلام کرد و محمد صلاح از روی ضربه نقطه اشتباهی انجام نداد تا مطمئن شود که هر دو طرف غنائم را تقسیم می کنند.

رونی در گفتگو با پرداکشنز لیگ برتر (از طریق The Mirror)، با توالی دفاع مخالفت کرد که منجر به پنالتی برای لیورپول شد.

به ویژه، رونی فرناندز و وان بیساکا را به عنوان دو بازیکن مقصر معرفی کرد.

رکورددار گلزن یونایتد گفت: “وقتی کمی به عقب برگردی، برونو فرناندز وقتی که جو گومز در حال حرکت است، خیلی راحت می توان از کنارش گذشت.”

برونو شیرجه می‌زند و به او اجازه می‌دهد از کنارش بگذرد، به همین دلیل است که آرون وان بیساکا باید بیرون بیاید. اگر او روی پاهایش بماند، به این وضعیت نمی‌رسی.»

اما از وان بیساکا بسیار ضعیف است. شلخته است. وقتی آنطور به زمین می روید، خطر پنالتی را به جان می خرید.”

انتقاد رونی از این زوج ممکن است بیش از حد تند باشد، زیرا هر دو ستاره نقش مهمی در کاهش امیدهای لیورپول برای قهرمانی داشتند. فرناندز در میانه پارک عملکرد خوبی داشت، به خصوص در نیمه دوم و نمایش خود را با یک مدعی گل فصل پوشاند. وان بیساکا همچنین یک پاس گل برای ماینو ثبت کرد که باعث شد تا یونایتد در مقابل تیم آنفیلد به طور موقت پیش بیفتد.

همچنین با تصمیم آنتونی تیلور برای تنبیه یونایتد و دادن پنالتی به لیورپول پس از تکرار نشان داد که تماس بسیار کمی بین وان بیساکا و الیوت وجود دارد، مخالفت هایی صورت گرفته است.

با این وجود، بعید است که تن هاگ و بازیکنانش بیش از حد روی این موضوع تمرکز کنند، زیرا تمام تمرکز آنها به رویارویی با بورنموث در روز شنبه معطوف شده است.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/08/its-sloppy-wayne-rooney-singles-out-man-united-duo-for-poor-defending-in-draw-vs-liverpool-278619/ منبع: