هاردن می تواند در هفته پایانی به دو نقطه عطف NBA برسد

جیمز هاردن و لس آنجلس کلیپرز هنوز در چهار بازی پایانی فصل عادی بازی های زیادی برای بازی دارند. در حالی که بعید است که آنها به عنوان رده چهارم کنفرانس غرب شکست نخورند، اما اگر بخواهند در دور اول پلی آف برتری زمین خانگی خود را حفظ کنند، باید دالاس ماوریکس در حال افزایش را متوقف کنند. آنها برای شروع هفته بازی های پشت سر هم مقابل فونیکس سانز انجام خواهند داد و هاردن خود را برای تعقیب چند نقطه عطف حرفه ای NBA آماده می کند.

هاردن در آستانه دو نقطه عطف NBA است

او یکی از آماری ترین بازیکنانی است که امروز در لیگ فعال است. او شماره 3 در لیست سه امتیازی‌های زده شده در تمام دوران است و باید در اوایل فصل 2024-2025 از ری آلن برای کسب رتبه دوم عبور کند. او در لیست گلزنان تاریخ بیستم است و باید در چند بازی اول فصل بعدی نیز از کوین گارنت عبور کند.

اما چند نشانه وجود دارد که او را تهدید می کند که به هفته پایانی فصل می رود. اولین مورد و موردی که احتمال رسیدن او به آن بسیار کم است، امتیاز 26000 است. هاردن وارد هفته می شود که برای رسیدن به نقطه عطف به 119 امتیاز نیاز دارد، به این معنی که او باید میانگین 30 امتیاز در هر بازی را در چهار مرحله پایانی کسب کند، مجموعی که در این فصل فقط یک بار به آن رسیده است در حالی که میانگین 16.7 در هر بازی را کسب کرده است. این احتمال وجود دارد که او در دومین یا سومین بازی فصل آینده امتیاز 26 هزار امتیازی را از بین ببرد.

علامت دزدی در هفته پایانی بیشتر قابل دستیابی است

اما نقطه عطف دزدی بسیار دست یافتنی به نظر می رسد. هاردن زمان زیادی دارد تا در رتبه 25 برتر تاریخ از نظر تعداد توپ ربایی در تاریخ NBA قرار گیرد و در رتبه 37 قرار گیرد. اما او به یک نقطه عطف شخصی در این رده می رسد، زیرا او تنها به 3 توپ ربایی در هفته آخر فصل نیاز دارد تا بتواند به 1600 توپ برای حرفه خود برسد. او حتی ممکن است از جیسون تری برای شماره 36 در لیست عبور کند، اگر به نحوی 7 بازی تدافعی را در چهار بازی پایانی به دست آورد، هرچند که احتمالاً فصل آینده نیز خواهد آمد.

او اساساً در هر فصل از دوران حرفه‌ای‌اش میانگین بهتر از یک توپ ربایی در هر بازی داشته است و فصل 2023-24 تفاوتی نداشته است. هاردن در هر بازی امسال 1.1 توپ می دزدد و باید بتواند در 4 بازی خود به 1600 توپ برسد تا فصل NBA را به پایان برساند.



https://sportslens.com/news/james-harden-can-reach-these-two-nba-career-milestones-during-final-week-of-the-season/ منبع: