آدیمی و امباپه: هیچکس نمی تواند به آنها برسد


سرویس خبر شماره: 2013145
21 آوریل 1403 ساعت 02:43
2.4K |

4نقطه نظر

سریع ترین در لیگ قهرمانان اروپا

یوفا سریع ترین بازیکنان این فصل لیگ قهرمانان اروپا را معرفی کرد که کریم ادمی و کیلیان امباپه پیشتاز هستند.

آدیمی و امباپه: هیچکس نمی تواند به آنها برسد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریم ادمی، وینگر بورسیا دورتموند با سرعت 36.3 کیلومتر در ساعت سریع ترین بازیکن لیگ قهرمانان اروپا است و کیلیان امباپه رکورد 36.1 کیلومتر در ساعت را دارد. والورده در رده بندی بازیکنان تیم های اسپانیایی پیشتاز است.

1872885

طبق آمار رسمی یوفا، آدیمی و امباپه تنها فوتبالیست هایی هستند که در این فصل در بزرگترین رقابت های قاره ای از سرعت 36 کیلومتر در ساعت فراتر رفته اند.

ادیمی که در سه بازی اخیر تیمش شروع کرده، با زدن 5 گل و دادن 2 پاس گل در 25 بازی این فصل، آماده رویارویی با اتلتیکو است. البته فقط در 11 بازی فصل اصلاح شد. از طرفی امباپه با ارقام باورنکردنی خود بارسلونا را به چالش می کشد. کیلیان با توجه به سرعت و تمام ویژگی های فنی دیگر، یک عجیب غریب خطرناک برای همه رقبا است.

این ملی پوش فرانسوی یکی از بهترین گلزنان مسابقات است و با 6 گل او را در کنار آنتوان گریزمان (اتلتیکو مادرید)، ارلینگ هالند (منچستر سیتی) و هری کین (بایرن مونیخ) می بینیم. او همچنین در مجموع 39 گل در تمامی رقابت ها به ثمر رسانده است.

2008646

در زیر 36 کیلومتر لوئیس اوپندا (لایپزیگ) و مارکوس راشفورد (منچستریونایتد) با 35.7 کیلومتر در ساعت قرار دارند. اشرف حکیمی (پاری سن ژرمن) ​​و دایزن مائدا (سلتیک) با سرعت 35.6 و محمد سیماکان (لایپزیگ)، ارلینگ هلند (منچستر سیتی) و آلفونسو دیویس (بایرن مونیخ) هر کدام 35.5 کیلومتر در ساعت هستند.

در بین تیم های اسپانیایی بازیکنی تا رتبه هجدهم وجود ندارد. سریع ترین هافبک رئال مادرید فدریکو والورده با سرعت 35.2 کیلومتر در ساعت است.

مجله اخبار فوتبال خارجی