بازگشت تیم لیورپول به تمرینات تایید شد – جونز و کوناته غایب – لیورپول اف سی

کورتیس جونز و ابراهیما کوناته در حالی که تیم لیورپول در مرکز تمرینی AXA در روز پنجشنبه، سه روز قبل از دیدار برایتون جمع شدند، غایب بودند.

با پایان تعطیلات بین المللی و بازگشت بازیکنان به مرسی ساید، زمان آن فرا رسیده است که تمرکز خود را به دیدار یکشنبه برایتون معطوف کنیم.

اندی رابرتسون پس از آسیب دیدگی مچ پایش با اسکاتلند، غایب قابل توجه و مورد انتظار در تمرین روز پنجشنبه بود، اگرچه آخرین گزارش ها حاکی از آن است که این مشکل جدی نیست و او حتی می تواند برای دیدار پنجشنبه شفیلد یونایتد به تیم بازگردد.

خوشبختانه، قرمزها در غیر این صورت بدون آسیب از استراحت بیرون آمدند، و در اولین جلسه اصلی برگشت، کلوپ تیم 20 نفره خارج از زمین را زیر نظر گرفت.

هرچند که شامل آن نمی شد کرتیس جونز. این هافبک 8 بازی اخیر را به دلیل آسیب رباط مچ پا از دست داده است و انتظار می رفت که بازگشت خود را مقابل مرغ دریایی نشان دهد، اگرچه اکنون این موضوع در شک و تردید قرار دارد.

لیورپول، انگلستان - چهارشنبه، 20 سپتامبر 2023: داروین نونیز (L) و لوئیز دیاز از لیورپول در یک جلسه تمرینی در مرکز آموزشی AXA قبل از بازی گروه E لیگ اروپا بین LASK و لیورپول FC.  (عکس از اندرو ییتس/تبلیغات)

ابراهیما کوناته یکی دیگر از بازیکنانی بود که پس از بازگشت مصدومیتش به فرانسه، در زمین تمرین تصویری از او دیده نشد، اگرچه هنوز زمان زیادی از هم اکنون تا شروع ساعت 2 بعدازظهر یکشنبه باقی مانده است.

کوستاس تسیمیکاس او نیز غایب بود، اما او احتمالاً پس از 120 دقیقه بازی در شکست یونان در بازی‌های یورو در سه‌شنبه شب، ریکاوری طولانی‌تری دارد.

داروین نونزاو که با شکایت از همسترینگ از تیم اروگوئه خارج شد، درست مانند روز چهارشنبه که گروه کوچکی برای تمرین جمع شدند، در این جلسه شرکت داشت.

تعدادی از جوانان بار دیگر در این جلسه شرکت کردند، از جمله آمارو نالو مدافع، ترنت کونه-دوهرتی مهاجم و تری نیونی و کایران موریسون هافبک ها.

هنوز هیچ ترنت الکساندر-آرنولد یا دیوگو جوتا وجود نداشت، هر چند بازگشت طی دو هفته آینده توسط این جفت مورد هدف قرار می گیرد – که دومی در تمرینات انفرادی در AXA دیده شده است.

کلوپ زمانی که در کنفرانس مطبوعاتی خود در روز جمعه (1:30 بعد از ظهر به وقت تهران) در مقابل رسانه ها قرار گیرد، به روزرسانی کاملی از تیم خود ارائه خواهد کرد.


تیم لیورپول در تمرین روز پنجشنبه مشخص شد

لیورپول، انگلیس - چهارشنبه، 25 اکتبر 2023: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول، در جریان یک جلسه تمرینی در مرکز آموزشی AXA قبل از بازی گروه E لیگ اروپا بین لیورپول اف سی و اف سی تولوز.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

مدافعان: ون دایک، گومز، بردلی، نالو، کوانسا

هافبک ها: اندو، گراونبرچ، الیوت، سوبوسلای، مک آلیستر، موریسون، نیونی

مهاجمان: نونز، صلاح، دیاز، گاکپو، گوردون، دانس، کوماس، کونه دوهرتی

در تمرین نیست: آلیسون، کوناته، ماتیپ، الکساندر-آرنولد، رابرتسون، جونز، تیاگو، باجستیک، دواک، جوتا، تسیمیکاس

https://www.thisisanfield.com/2024/03/confirmed-liverpool-squad-return-to-training-jones-konate-absent/ منبع: