کایران موریسون: چگونه باخت منچستریونایتد به سود لیورپول با کورتیس جونز بود – باشگاه لیورپول

با توجه به اینکه همیشه به دنبال موفقیت بعدی در لیورپول هستیم، پیشرفت کایران موریسون در آکادمی باید به دقت دنبال شود.

لیورپول در حال حاضر در حال ساختن تیم ایرلند شمالی است.

صعود کانر بردلی همچنان ادامه دارد و این بازیکن 20 ساله اولین گل بین المللی خود را به فهرست دستاوردهای مهم خود در این فصل اضافه کرد.

در سطح زیر 21 سال، ترنت کونه دوهرتی در حال پیشرفت مداوم است. نوجوان متولد دری در این فصل تیم بری لوتاس را تحت تاثیر قرار داده است و مرتباً در تمرین با تیم بزرگسالان یورگن کلوپ نیز دیده شده است.

خارج از زمین، اتصال اولستر نیز قوی باقی می ماند. بری هانتر، کولرین متولد و پرورش یافته، پیشاهنگ اصلی قرمزها است، در حالی که مت نیوبری یکی از قهرمانان گمنام باشگاه است که به آوردن بردلی و کونه-دوهرتی، و همچنین افرادی مانند استفان باجستیک، بابی کلارک، بن دواک، کمک کرد. کالوم اسکنلون، جیمز مک کانل و کاید گوردون، به مرسی ساید.

اندی کلی، رئیس محبوب و باسابقه آکادمی و مطبوعات زنان را وارد کنید، و گروه سالمی خواهید داشت که در کرکبی ظهور می کند.

آخرین مورد اضافه شده به آن نیز یک مورد هیجان انگیز است.

لیورپول چگونه کایران موریسون را از منچستریونایتد به خدمت گرفت

ایپسویچ، انگلستان - جمعه، 3 فوریه 2023: کیران موریسون از لیورپول در زمین بازی قبل از مسابقه دور پنجم جام حذفی جوانان بین تیم های زیر 18 سال ایپسویچ تاون و تیم زیر 18 ساله های باشگاه لیورپول در زمین پورتمن رود.  (عکس از استفان پاند/تبلیغات)

در فصلی که آکادمی لیورپول رونق گرفت، خبرساز شد و لحظات جادویی بی‌شماری را رقم زد، پیشرفت کایران موریسون برای همه وجود داشت.

این بازیکن 17 ساله که قبلاً نماینده ایرلند شمالی در سطح زیر 19 سال بوده است، یکی از بازیگران برجسته تیم زیر 18 سال مارک بریج-ویلکینسون بوده است و اکنون برای همیشه به زیر 21 سال لوتاس صعود خواهد کرد.

او در آخرین وقفه بین‌المللی با تیم بزرگسالان در AXA تمرین کرد و امیدوار است که این شانس را دوباره قبل از پایان رقابت‌ها یا حداقل در پیش فصل انجام دهد.

موریسون که یک هافبک تهاجمی همه کاره و چپ پا بود، به عنوان بازیکن زیر 14 سال به لیورپول پیوست، که در ابتدا در سن 6 سالگی توسط بولتون واندررز مشاهده شد و پس از آن هشت سال را در منچستریونایتد گذراند.

علیرغم اینکه یک پسر منچستر بود – او در چیتام هیل بزرگ شد و اکنون در سالفورد زندگی می کند – تصمیم برای ترک اولدترافورد یک تصمیم خانوادگی بود و لیورپول به عنوان بهترین مکان برای پیشرفت در نظر گرفته می شود.

لیدز، انگلستان - پنجشنبه، 29 فوریه 2024: کیران موریسون، بازیکن لیورپول، در حین آماده‌سازی پیش از بازی قبل از مسابقه دور پنجم جام حذفی FA جوانان بین تیم‌های زیر 18 سال لیدز یونایتد و تیم زیر 18 سال باشگاه لیورپول در الند رود.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

قرمزها ارتباطات خوبی در منطقه بزرگ منچستر دارند – افرادی مانند رایان کنت و جیمز بالاگیزی، در میان دیگران، از این طریق به خدمت گرفته شدند – و کارکنان ارشد استخدام آکادمی آنها، به ویژه وین وودز، به طور منظم گزارش های درخشانی در مورد موریسون ارائه کرده بودند، که یکی از آنهاست. از پنج برادر است و از طریق مادربزرگش واجد شرایط ورود به ایرلند شمالی است.

او مطمئناً از زمان ورود به مرسی ساید تأثیر گذاشته است و مربیان نه تنها به استعداد، بلکه شخصیت او اشاره می کنند. به نظر می‌رسد که «او دارای مزیتی با او است»، یک اجماع رایج است، اما مطمئناً به عنوان منفی تلقی نمی‌شود.

در واقع، او را با کرتیس جونز مقایسه می کنند، زیرا او به خود اعتماد دارد و به خود اعتقاد دارد – نه به موهای تیره مجعد! – اما سبک بازی او، که اغلب از جناح راست شروع می‌کند، اما برای گل‌زنی و خلق با پای چپش در زمین برش می‌دهد، یادآور یکی دیگر از محصولات آکادمی قرمزها، ستاره فولام و ولز، هری ویلسون است.

موریسون مانند ویلسون یا در واقع جونز سریع است اما نه فوق العاده سریع و بیشتر بر تکنیک، بینش و سرعت فکر خود تکیه می کند.

چه انتظاری می توانیم داشته باشیم؟

لیورپول، انگلستان - شنبه، 20 ژانویه 2024: ترنت کونه-دوهرتی (L) لیورپول پس از به ثمر رساندن گل چهارم در جریان بازی دور چهارم جام اتحادیه جوانان بین تیم های زیر 18 سال لیورپول و آرسنال، با هم تیمی خود، کیران موریسون، جشن گرفت. دهه 18 در آکادمی لیورپول.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

منابع آکادمی بر این باورند که او با بزرگتر شدن به داخل زمین می رود و بیشتر به یک شماره 8 خلاق تبدیل می شود تا یک مرد عریض، اگرچه فرم او در سمت راست در این فصل به اندازه کافی چشمگیر بوده است.

او در 27 بازی زیر 18 و زیر 21 سال، 11 گل به ثمر رسانده و 7 پاس گل داده است.

عملکرد برجسته‌ای در نوامبر رخ داد، زمانی که او در پیروزی 3-1 مقابل میدلزبورو در شرایط وحشتناکی در زمین پشت کرکبی هت تریک کرد، در حالی که گل او در پیروزی 3-0 برابر فولام در دور پنجم جام حذفی جوانان. – یک فریاد 25 یاردی در گوشه بالا – چیزی شبیه به علامت تجاری موریسون شده است.

همانطور که می گویند او تعداد زیادی تپ-این نمی زند.

با کارکنان آکادمی صحبت کنید و آنها از پیشرفت او خوشحال شدند. او اخیراً بازوبند کاپیتانی زیر 18 ساله ها را به دست آورد و به خوبی پاسخ داد و بلوغ و تمایل خود را برای پذیرش مسئولیت نشان داد. او قبلا زیر ۱۶ سال زیر نظر جاناتان رابینسون که اکنون با استیون جرارد در الاتفاق کار می کند و از طرفداران بزرگ موریسون بود، کاپیتان کرده است.

منچستر، انگلیس - شنبه، 2 دسامبر 2023: کیران موریسون از لیورپول در جریان بازی لیگ برتر زیر 18 سال بین تیم های زیر 18 ساله های لیورپول اف سی و تیم زیر 18 سال منچستر سیتی در پردیس اتحاد.  من سیتی 3-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

با دیدن افرادی مانند Jayden Danns، Lewis Koumas و Trey Nyoni که همگی در هفته‌های اخیر گام‌های مثبتی در تیم اصلی برمی‌دارند، اگر موریسون مقداری حسادت یا بی‌شکیبایی وجود داشته باشد، قابل درک است.

اما مربیان مشتاق بودند که بر لزوم ادامه پیشرفت او تاکید کنند و هیچ نشانه ای از سرخوردگی یا حواس پرتی وجود نداشت. اگر هر چه باشد، سطح او افزایش یافته است.

زمان مشخص خواهد کرد که او به کجا می‌تواند برسد، اما اکثر کرکبی معتقدند که با کمی شانس و طرز فکر درست، او پتانسیل و شخصیتی دارد که می‌تواند یک حرفه خوب در بازی ایجاد کند.

به نظر می رسد باخت منچستریونایتد دستاورد لیورپول باشد.

https://www.thisisanfield.com/2024/03/kieran-morrison-how-man-uniteds-loss-was-liverpools-gain-with-curtis-jones-doppelganger/ منبع: