بازیکن عصبانی به یکباره محبوب شد/ تشویق شماره 8 تمرین پرسپولیس!

اسدی که این روزها به صورت انفرادی تمرین می کند به دلیل اینکه قراردادی با پرسپولیس ندارد در تمرینات تیمی شرکت نمی کند. اما در تمرین روز دوشنبه پرسپولیس که با حضور هواداران و خبرنگاران برگزار شد، اتفاق جالبی افتاد. هواداران پرسپولیس که تعدادشان به 500 نفر می رسید در دقایق تمرین خواستار تمدید قرارداد اسدی شدند و به شدت این بازیکن را تشویق کردند.

رضا اسدی هافبک دفاعی پرسپولیس که تابستان گذشته پس از کش و قوس های فراوان وارد پرسپولیس شد، بازیکنی که هواداران این تیم در این فصل انتظار داشتند نبود و همین موضوع انتقادات زیادی را متوجه این بازیکن کرد.

اسدی که قراردادش با پرسپولیس در پایان لیگ گذشته به پایان رسیده بود، تنها چند روز پیش پیشنهاد تمدید قرارداد دریافت کرد و به نظر می رسید این بازیکن یکی از خروجی های سرخ پوشان باشد. اسدی در این مدت به هیچ یک از پیشنهادات او پاسخ مثبت نداد و دلیلش هم این بود که رضا ابتدا می خواست با پرسپولیس مذاکره کند.

پرسپولیس دوباره سرلک را به عنوان اسدی به خدمت گرفت و موفقیت نیا را به دست آورد، با این حال این تیم همچنان در طول فصل به یک هافبک دفاعی نیاز دارد. یحیی در این پست ابتدا قصد داشت محمد خدابنده لو را به خدمت بگیرد اما این بازیکن با اختلاف نظر با پرسپولیس راهی گل گهر شد.

پس از آن باشگاه پرسپولیس اقدام به جذب سید مهدی حسینی هافبک مس رفسنجان کرد که با مخالفت مس مواجه شد. پرسپولیس به غیر از این دو ملی پوش نگاهی هم به نوراللهی و عزت اللهی انداخته است اما تاکنون خبری از علاقه این دو ملی پوش برای بازگشت به ایران نیست.

به همین دلیل یحیی گل محمدی چند روز پیش گفته بود که خواهان ماندن اسدی است و به سران پرسپولیس هم گفته بود شرایط تمدید اسدی را فراهم کنند. اتفاقی که تا آن زمان رخ نداد و مدیران پرسپولیس با اسدی برای تمدید قرارداد به توافق نرسیدند.

آن زمان بود که در فصل قبل رضا اسدی یکی از بازیکنانی بود که هواداران پرسپولیس اصلا از عملکرد او راضی نبودند و بارها در فضای مجازی از این بازیکن انتقاد کردند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال