بانک قرمز تحت تعقیب هواداران آبی – گزارش


سرویس خبر شماره: 2010963
8 آوریل 1403 ساعت 9:50 ب.ظ.
34.9 هزار |

109نقطه نظر

انتقال سهام و واکنش هواداران

جدیدترین هشتگ: هواداران استقلال بسیار فعال در فضای مجازی خواستار واگذاری این باشگاه به شرکت یا سازمانی در سطح بانک ملت هستند.

بانک قرمز تحت تعقیب هواداران آبی - گزارش

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سرانجام و پس از گذشت سال ها به نظر می رسد روند گیج کننده واگذاری دو باشگاه مهم پایتخت به نهادهایی غیر از وزارت ورزش و پایان تاریخ پرتلاطم مالکیت مشترک نزدیک است. البته این مشکل به دلیل اعمال قوانین و مقررات کنفدراسیون فوتبال آسیاست چرا که در غیر این صورت مجاری ها حق حضور در فصل آینده رقابت های باشگاهی این قاره را نداشتند.

در ماه های اخیر سناریوهای مختلفی برای انتقال استقلال و پرسپولیس مطرح شده است. از صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه روستاییان و عشایر تا هلدینگ خلیج پرسیک، نام این شرکت ها همگی برای تصاحب مالکیت استقلال و پرسپولیس مطرح شده که هیچ کدام موفق نبودند.

سرانجام در روزهای اخیر تصمیم گرفته شد سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بانک ها واگذار شود. این در حالی است که از بانک ملت به عنوان خریدار پرسپولیس و همچنین بانک تجارت به عنوان سازمانی که مالکیت استقلال را در اختیار خواهد گرفت، نام برده شده است. با این حال همانطور که از قبل انتظار می رفت واکنش های کاملا متفاوتی در فضای هواداران دو تیم به وجود آمد که باعث شد آبی ها نسبت به این تصمیم اعتراض کنند.

با بحث واگذاری مغرب زمین به این دو بانک، طبیعی بود که اولین موضوعی که در این زمینه مطرح شد، مربوط به درآمد و رتبه بانک های ملت و تجارت در سال های اخیر بود. جایی که نمودارهای منتشر شده از سوی رسانه های اقتصادی حاکی از دور بودن خریدار پرسپولیس به عنوان سودآورترین بانک کشور از بانک تجارت است که باعث اعتراض هواداران استقلال به این نوع نقل و انتقالات شد.

2000113

هر چند با توجه به درآمدهای سالانه بانک تجارت باید گفت که این بانک سابق مشکلی با مخارج آبی پوشان ندارد، اما با انتشار شایعاتی مبنی بر اینکه هلدینگ خلیج پرسیک به دنبال خرید استقلال بوده و تنها خواهان موافقت دولت برای این موضوع بوده است. این. هواداران این باشگاه مدام این نام را فریاد می زنند و در روزهای اخیر با انتشار هشتگ واگذاری نمایشگاه به خرید باشگاه خود توسط بانک تجارت اعتراض کرده اند و معتقدند این بانک از نظر سود و سود بسیار پایین تر از خریدار است. سود در سال های اخیر پرسپولیس یعنی بانک ملت.

این در حالی است که هواداران پرسپولیس در روزهای اخیر نسبت به اعلام علاقه بانک ملت برای خرید سهام باشگاه محبوبشان موضعی نداشته و از این معامله استقبال کرده اند. اگرچه انتقال این باشگاه به شرکتی با سرمایه بانک ملت برای آنها اتفاق قابل قبولی به نظر می رسد، اما با انتشار اولین اعتراضات، واکنش هایی در داخل این موسسه مالی منتشر شده است که نشان از عدم تمایل آنها نسبت به کل این انتقال

اما به نظر می رسد روند واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بانک های تجارت و ملت نهایی شده و ابتدا پرسپولیس سپس استقلال به این دو بانک سپرده شد تا ببینیم سرنوشت این دو بزرگ ایرانی چه خواهد شد. برندهای باشگاهی در طول زمان جدید ایجاد کنید

همانطور که قبلاً گفته شد، شاید اعتماد به افراد روش بهتری برای انجام این مأموریت باشد، اما این اعتماد از سوی تصمیم گیرندگان نسبت به افراد وجود ندارد.

مجله اخبار فوتبال داخلی