بدون مصدومیت جدید، آنفیلد در بهترین حالت خود و 4 چیز دیگر که لیورپول برای قهرمانی در لیگ به آن نیاز دارد – لیورپول اف سی

تنها 10 بازی مانده به پایان، لیورپول هنوز سرنوشت خود در لیگ برتر را در دستان خود دارد، اما برای اطمینان از اینکه یورگن کلوپ به پایان افسانه‌ای خود می‌رسد، چه باید بگوییم درود بر مریم‌ها؟

قرمزها در موقعیتی قرار گرفته‌اند که تعداد کمی از آن‌ها در هفت ماه پیش حمایت کرده‌اند، و با وجود انبوهی از مصدومیت‌های ناخوشایند، همگام با رهبران حرکت کرده‌اند.

چنین مشکلات تناسب اندام باعث از بین رفتن لیورپول کلوپ در سال های گذشته شده است، از جمله در فصل گذشته و دو سال قبل از آن پشت درهای بسته.

به نظر می رسد بازیکنان در حال حاضر سخت تلاش می کنند که اجازه ندهند هیچ مانعی آنها را از مسیر خود در مسیر تعقیب تاریخ خارج کند، اما بدون شک پیچ و خم هایی بین الان تا ماه می وجود خواهد داشت.

ما نگاهی به برخی از موارد قابل کنترل – و غیرقابل کنترل – می اندازیم که می تواند تعیین کند که آیا لیورپول می تواند این دوران خارق العاده باشگاه فوتبال را با رکورد برابری در لیگ بیستم پایان دهد یا خیر.

دیگر خبری از آسیب های بزرگ نیست

لندن، انگلیس - شنبه، 17 فوریه 2024: دیوگو جوتا بازیکن لیورپول در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین برنتفورد اف سی و لیورپول اف سی در ورزشگاه برنتفورد به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

لیورپول تا این مرحله به طرز تحسین‌برانگیزی با ناملایمات کنار آمده است، اما در صورت عدم بهبود شرایط به زودی، تنش‌های نبرد در جبهه‌های مختلف می‌تواند آنها را نیش بزند.

ماه‌های اخیر ثابت کرده‌اند که می‌توان از جوانان و بازیکنان حاشیه‌ای خواست تا در صورت لزوم کارهایی بیش از حد کافی انجام دهند، اما حجم زیاد بازی‌ها در هفته‌های آتی واقعاً این عمق را تا حد امکان ادامه خواهد داد.

تعطیلات بین‌المللی برای یک بار هم که شده، در زمان مناسبی برای سرمربی سقوط کرده است و او امیدوار است که بهترین نسخه‌هایی مانند ترنت الکساندر-آرنولد، آلیسون، ابراهیما کوناته و کرتیس جونز را پس از بازگشت به ما بازگرداند.

شاید برای این کار خیلی دیر شده باشد، با این که اندی رابرتسون مشکلی را در مورد وظیفه اسکاتلند مطرح کرد، اما در جو گومز و کوستاس تسیمیکاس پوشش عالی وجود دارد.

با نزدیک شدن به مرحله اجرا، کمی شانس از بین نمی رود!

آرسنال و من سیتی به تساوی رسیدند

منچستر، انگلیس - جمعه، 27 ژانویه 2023: ارلینگ هالند (R) از منچسترسیتی در جریان بازی دور چهارم جام حذفی بین باشگاه منچسترسیتی و آرسنال اف سی در استادیوم سیتی منچستر، توسط گابریل ماگالایس از آرسنال به چالش کشیده شد.  من سیتی 1-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

در حالی که آرسنال ابتکار عملی جزئی برای شروع تعطیلات داشت، لیورپول هنوز هم در زمان دیدار برایتون در یکشنبه عید پاک در موقعیت مناسبی قرار دارد.

توپچی ها برای دیداری که بلافاصله پس از درگیری خانگی ما با مرغ دریایی برگزار می شود، به منچستر سیتی پپ گواردیولا سفر خواهند کرد و مهم این است که هر دو نمی توانند آن دیدار را ببرند.

اگر در اوایل روز به امور کاری رسیدگی کنیم، صرف نظر از آنچه در منچستر اتفاق می افتد، جدول برای خواندن زیباتر خواهد بود.

اما یک تساوی باعث می شود که هر دو طرف امتیازات را از دست بدهند و قرمزها را به شدت به صندلی رانندگی بازگرداند.

8 برد از 10

این یک نمونه نادر است که در آن مسابقه تا پایان به جای دو اسب دارای سه اسب است، به این معنی که برای جمع آوری امتیازات لازم به کمال نزدیک نیاز است.

هشت برد و یک تساوی در خانه مستقیم باعث می شود که لیورپول با 93 امتیاز به پایان رقابت ها بپردازد، عددی که انتظار می رود بسیاری از هواداران با توجه به لیست بازی های مربوطه که هنوز در پیش است، به آن دست پیدا کنند.

برای انجام آن چند امتیاز می گیرید؟

به جلو برای ادامه شلیک

نیوکاسل آپون تاین، انگلستان - یکشنبه، 27 آگوست 2023: قهرمان دو گل لیورپول، داروین نونیز، پس از به ثمر رساندن گل دوم در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین نیوکاسل یونایتد اف سی و لیورپول اف سی در سنت جیمز پارک جشن می گیرد.  لیورپول 2-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

بسیاری از موفقیت های اخیر لیورپول بر اساس فرم عالی بازیکنان هجومی شکل گرفته است، با 16 گل به ثمر رساندن تنها در شش بازی در ماه فوریه در تمام رقابت ها.

اگر محمد صلاح از جایی که قبل از جام ملت‌های آفریقا کارش را متوقف کرده بود، در آخرین فصل گلزنی تاثیرگذار، او را با کفش طلای لیگ برتر به پایان برساند.

داروین نونز نیز از رگه‌ای غنی بهره می‌برد و با گذشت هر ماه به طور مداوم در حال پیشرفت است و با زدن گل‌های برنده بیشتر از هر کس دیگری در فصل 2023/24، ثابت می‌کند که مرد لحظه‌های بزرگ است.

و ما هنوز هم می‌توانستیم تا قبل از پایان فصل، تاثیر قابل توجهی از دیوگو جوتا ببینیم، با شماره 20 که اکنون به بازگشت از مصدومیت نزدیک شده است.

نتایج به دست دشمنان می رسد

منچستر، انگلیس - یکشنبه، 17 مارس 2024: محمد صلاح (L) بازیکن لیورپول پس از به ثمر رساندن گل دوم در جریان بازی یک چهارم نهایی جام حذفی بین باشگاه منچستریونایتد و لیورپول در اولدترافورد، به همراه هم تیمی خود، لوئیس دیاز، جشن گرفت.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

گودیسون پارک و اولدترافورد معمولاً دو مورد از معدود مکان‌هایی بوده‌اند که سرمربی برای تسلط کامل بر آن‌ها تلاش کرده است، اما اگر می‌خواهیم به جایی که باید باشیم، این سفرها می‌توانند حیاتی باشند.

اورتون و منچستریونایتد احتمالاً دو آزمون بزرگ را از هم‌اکنون تا روز آخر ارائه می‌کنند، و دومی مایل است آسمان و زمین را حرکت دهد تا مانع از رسیدن ما به 20 عنوان قهرمانی لیگ شود.

همسایه های آبی ما به همان اندازه مشتاق خواهند بود که ما را در آخرین مانع ببینند – در حالی که باید بگوییم که نبردهای خود را در انتهای دیگر طیف دارند.

انگیزه آنها کارها را آسان نمی کند، اما قهرمانی ها به راحتی به دست نمی آیند و لیورپول برای کسب جایزه ای که می خواهد، به سادگی باید بر چالش هایی که پیش رو دارد غلبه کند.

آنفیلد در بهترین حالتش

لیورپول، انگلستان - شنبه، 10 فوریه 2024: داروین نونز بازیکن لیورپول پس از به ثمر رساندن گل سوم تیمش در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین لیورپول اف سی و برنلی اف سی در آنفیلد جشن می گیرد.  لیورپول 3-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

در سال‌های اخیر مطالب زیادی از فضای خانه ساخته شده است، برخی معتقدند که از بین رفته است در حالی که برخی دیگر استدلال می‌کنند که ما تصور نادرستی از گذشته داریم.

هر جا که روی آن بنشینید، از زمانی که کلوپ یکی دیگر از تیک تیک های معروف خود را در دسامبر به ما داد، آنفیلد در زمانی که بیشتر مورد نیاز بوده، استثنایی بوده است.

جوانان لیورپول در ومبلی با بازخوانی سرکش از “Allez Allez Allez” در وقت های اضافه از خط خارج شدند، در حالی که ما از بازگشت به “روزهای خوب گذشته” در بازی استثنایی نیمه دوم مقابل من سیتی لذت بردیم.

ما حداکثر 7 بازی خانگی باقی مانده است که زیر نظر این مرد بزرگ باید از آن لذت ببریم – هیچ بهانه ای برای آنفیلد وجود ندارد که تا انتها یک گودال خرس نباشد.

https://www.thisisanfield.com/2024/03/no-injuries-anfield-at-its-best-more-6-things-liverpool-need-to-win-the-league/ منبع: