برای آرتتا بهتر نمی شود: عیسی پا روی توپ گذاشت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گابریل ژسوس مهاجم برزیلی آرسنال در حالی که همراه تیم ملی کشورش برای حضور در جام جهانی 2022 قطر حضور داشت، دچار مصدومیت شد و از آن زمان نتوانست برای تیمش آرسنال بازی کند.

1799959

او پس از ورود به مجموعه تمرینی آرسنال، تمرینات سبکی را با توپ روی چمن انجام داد، اما در حال حاضر تمرکز اصلی تیم پزشکی و فیزیوتراپ ها افزایش قدرت زانوی مجروح شده توسط عیسی است. اگرچه باشگاه به طور رسمی تاریخ بازگشت ژسوس را اعلام نکرده است، بدون شک آرتتا و آرسنال مشتاقانه منتظر بازگشت این مهاجم هستند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

عیسی ماه گذشته از کشور خود برزیل به انگلیس آمد و با تیم پزشکی آرسنال تمرینات و فیزیوتراپی ویژه انجام داد. او در 22 ژانویه به ورزشگاه امارات رفت تا پیروزی تیمش مقابل منچستریونایتد را از روی سکوها تماشا کند. ژسوس پس از آن مسابقه انگلیس را ترک کرد تا به بهبودی خود ادامه دهد.

قبل از کریسمس در لندن، عیسی زانوی آسیب دیده خود را زیر چاقوی جراح قرار داد. ستاره برزیلی از آن زمان مراحل توانبخشی را پشت سر گذاشته است و آخرین اخبار نشان می دهد که او اکنون می تواند بدون زانوبند یا عصا راه برود.

گابریل ژسوس که در ماه دسامبر زانویش را جراحی کرده بود، به آرسنال بازگشت تا توپچی ها را نسبت به بازگشت هر چه سریعتر به میادین خوشبین تر کند.

برای آرتتا بهتر نمی شود: عیسی پا روی توپ گذاشت


سرویس خبر شماره: 1869381
19 فوریه 1401 ساعت 19:50
104 امتیاز خبر

0نقطه نظر

اما امروز آرسنال بهترین خبر ممکن را دریافت کرد. ژسوس به مجموعه تمرینی آرسنال، کولنی، آمده است تا برنامه تمرینی ویژه ای را که توسط تیم پزشکی توپچی ها برای او طراحی شده است، پشت سر بگذارد. رسانه های انگلیسی به نقل از منابع نزدیک به باشگاه می گویند که آرسنال امیدوار است مهاجم برزیلی آنها بتواند ماه آینده برای این تیم بازی کند.

1799960