برداشتن لوح افتخار کورتوا از استادیوم متروپولیتانو

به گزارش AS، کورتوا در پاسخ نوشت که به اتلتیکو احترام می‌گذارد و سال‌های حضورش در این باشگاه را فراموش نمی‌کند، اما هرگز حاضر نیست عذرخواهی کند زیرا در سال‌های اخیر همیشه در متروپولیتانو به او توهین شده است. بنابراین و به زودی لوح افتخار کورتوا از متروپولیتانو برداشته خواهد شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

این دو روز پس از قهرمانی کورتوا با رئال مادرید در لیگ قهرمانان رخ داد که در حاشیه آن، مدافع بلژیکی تیم سابقش را مسخره کرد و گفت که اکنون احساس می کند در سمت راست باشگاه است. اشاره او به شکست با اتلتیکو مادرید مقابل رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2014 در لیسبون پرتغال بود. به همین دلیل، اتلتیکو از او ناراحت شد. یک پلاک جدید توسط باشگاه جایگزین شده است، اما کمیته هواداران اتلتیکو مادرید اخیراً از کورتوا خواسته است که رسماً از باشگاه و هواداران عذرخواهی کند در غیر این صورت پلاک حذف خواهد شد.

1788732

تیبو کورتوا حاضر نیست از هواداران اتلتیکو مادرید عذرخواهی کند و به همین دلیل پلاک او از ورزشگاه متروپولیتانو حذف خواهد شد.

برداشتن لوح افتخار کورتوا از استادیوم متروپولیتانو


سرویس خبر شماره: 1864369
22 ژانویه 1401 @ 6:25 ب.ظ
16 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

دروازه بان بلژیکی حاضر به عذرخواهی نشد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هفت ماه پیش پلاک تیبو کورتوا در محوطه بیرونی ورزشگاه متروپولیتانوی اتلتیکو مادرید توسط جمعی از هواداران این تیم تخریب شد.

1790879