بررسی اظهارات جنجالی/ کدام وزیر می خواست علی دایی را سنگسار کند؟



محمد رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس چند روز پیش در مصاحبه ای از ماجرای جنجالی که در زمان مدیرعاملی پرسپولیس رخ داده بود، خبر داد و اظهار نظر عجیبی کرد. وی درباره همکاری خود با علی دایی در پرسپولیس و فشار برای حذف اسطوره فوتبال ایران بیان کرد: نمی دانم مشکل دایی چه بود اما مدام به من فشار می آوردند که علی دایی را اخراج کنم و مربی دیگری جایگزین او کنم. حتی یکی از وزرای آن زمان به من گفت: من با 100 میلیون تومان می توانم کاری کنم که دایی ام را از داخل هواداران سنگسار کنم. اما به راستی کدام وزیر می خواست سر علی دایی سنگ اندازی کند و با اسطوره فوتبال ایران مشکل پیدا کرد!؟

پیگیری ما در این زمینه به مصاحبه رویانیان برمی گردد. جایی که مدیرعامل پرسپولیس چند سال پیش در مصاحبه ای این ماجرا را توضیح داد. مدیرعامل اسبق پرسپولیس در آبان ماه 1397 در گفت و گو با خبرگزاری تسنیم این ماجرا را کاملاً باز کرد و گفت: وزیر وقت ورزش (محمود گودرزی) به سیاستمدار مدیرعامل وقت پرسپولیس گفته اگر ندهید. یک ذخایر داشته باش، دایی را ببر، من کاری می کنم که استادیوم با سنگ به او بزند. او حتی گفت با 100 میلیون تومان می تواند سکوها را علیه دایی بچرخاند.

البته این سیاستمدار در مصاحبه بعدی مدعی شده بود که وزیر وقت ورزش با احتساب نتایجی که این تیم به دست آورده هیچ نقشی در برکناری علی دایی از سرمربیگری و هیات مدیره پرسپولیس نداشته است. در آن زمان تصمیم به تغییر کادر فنی تیم گرفت.

بیشتر بخوانید: شیشه ماشینم به خاطر علی دایی شکست!



سرویس داخلی اخبار فوتبال