(ویدئو) کاراگر پیش بینی می کند که لیورپول برای کسب عنوان قهرمانی به چند امتیاز نیاز دارد

جیمی کاراگر تعداد امتیازاتی را که لیورپول برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر در این فصل به آن نیاز دارد، پیش بینی کرده است.

با 10 بازی باقی مانده برای هر سه مدعی، قرمزها با 64 امتیاز با آرسنال صدر هم تراز هستند و هر دو یک امتیاز بالاتر از منچسترسیتی هستند.

این بازیکن 46 ساله که در گفتگوی Fan Debate برای Sky صحبت می کرد، معتقد است که تیم یورگن کلوپ تنها می تواند چهار امتیاز دیگر از 30 امتیاز موجود را کاهش دهد اگر بخواهد به عنوان قهرمانی این رقابت ها را به پایان برساند.

کاراگر گفت: من فکر می کنم 90 امتیاز (نیاز است). من به نکات مربوط به تعطیلات بین المللی و کارهایی که ممکن است لازم باشد انجام دهید نگاه می کردم. فکر کنم 90 امتیاز. این یعنی لیورپول از جایی که در آن قرار دارد 4 امتیاز پایین می آورد. اگر من سیتی چهار امتیاز از دست بدهد و لیورپول هم همین کار را کند، فکر می کنم لیورپول یک امتیاز از آنها جلوتر است.

در واقع فکر می‌کنم همه به بازی‌های آرسنال نگاه می‌کنند و به این فکر می‌کنند که می‌توانم ببینم آرسنال با بازی‌های خارج از خانه بیش از چهار امتیاز از دست داده است.»

با توجه به دیدار از اولدترافورد، گودیسون پارک و ویلا پارک و همچنین دیدار خانگی مقابل تاتنهام، لیورپول برای کسب حداکثر امتیاز از 10 بازی باقیمانده خود بسیار خوب عمل خواهد کرد.

با این حال، از سال‌های گذشته شاهد بودیم که من سیتی با رسیدن به این مرحله از فصل، جایی برای خطا باقی نمی‌گذارد، بنابراین پیش‌بینی کاراگر مبنی بر اینکه قرمزها به حداقل 26 امتیاز بیشتر برای بالا بردن عنوان قهرمانی نیاز دارند، درست به نظر می‌رسد.

پیامی که کلوپ به بازیکنانش خواهد داد این است که آن‌ها می‌توانند هر بار فقط سه ادعا کنند و زمانی که هنوز موانع زیادی برای غلبه بر آن‌ها وجود دارد، از برایتون در روز یکشنبه، خیلی دور فکر نکنند.

می توانید نظرات کاراگر را در زیر (از ساعت 23:55) از طریق The Overlap در YouTube مشاهده کنید:

https://www.empireofthekop.com/2024/03/28/carragher-premier-league-winning-points-prediction/ منبع: