برزیل 5-1 تونس; این سلسائو بی رحم

در دقیقه 11 بازی برزیل رافینیا به گل رسید. ستاره بارسا موفق شد با یک ضربه سر خوب دروازه تونس را باز کند. تونس در دقیقه 17 توسط عمر تالبی به گل تساوی رسید اما برزیل سه دقیقه بعد توسط ریچارلیسون گل دوم را به ثمر رساند. مهاجم تاتنهام پاس رافینیا را پاس کرد و در تک به تک با دروازه بان تونسی توپ را از بین پاهایش رد کرد تا سلسائو دوباره به برتری برسد.

در دقیقه 41 دیلان برون بازیکن تونس با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد تا تونس با 10 بازیکن به کار خود ادامه دهد. نیمه اول با نتیجه 4-1 به سود برزیل به پایان رسید.


سرویس خبر شماره: 1845496
5 اردیبهشت 1401 ساعت 23:49 |
8.9 هزار |

12نقطه نظر

بعد از غنا، حالا تونس

ضربه او در مقابل پدرو (مهاجم فلامینگو) درون محوطه جریمه به مدافع تونسی برخورد کرد و او توانست بدون تاخیر با یک ضربه دقیق به گل برسد. در ادامه بازی، توپ دیگری از خط دروازه عبور نکرد و برزیل بازی را 5-1 به پایان رساند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

تونس با حمایت هواداران پرشمار حاضر در ورزشگاه در نیمه دوم بازی را بهتر آغاز کرد اما 10 نفره بودن اجازه نداد این تیم موقعیت گلزنی جدی ایجاد کند. با شروع نیمه وینیسیوس وارد زمین شد و همین بازیکن در دقیقه 74 گل پنجم برزیل را به ثمر رساند.

در دقیقه 28 نیمار گل سوم را به ثمر رساند. او برتری برزیل را از روی نقطه پنالتی تقویت کرد. در 45 دقیقه ابتدایی کار پایانی نبود و رافینیا روی پاس ریچارلیسون در دقیقه 39 دوبل کرد و برزیل را به گل چهارم رساند. ضربه پای چپ او پس از برخورد به تیرک دروازه به ثمر رسید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، برزیل که در دیدار دوستانه قبلی خود موفق شده بود مقابل غنا با سه گل به برتری برسد، امروز در ورزشگاه پارک دو پرنس پاریس به مصاف حریف آفریقایی دیگر رفت و به راحتی یک پیروزی دیگر به دست آورد. تونس امشب حریف برزیل بود و در نیمه اول شکست خورد.

برزیل امشب در دیداری دوستانه در پارک دو پرنس پاریس موفق شد با 5 گل مقابل تونس به پیروزی برسد. برزیل چند روز پیش غنا را با سه گل شکست داد.

برزیل 5-1 تونس;  این سلسائو بی رحم