بزرگترین انگیزه مسی و رونالدو برای ادامه فوتبال

روماریو و گرد مولر نیز جزو ده گلزن برتر دوران مختلف این ورزش به عنوان پرافتخارترین بازیکنان تاریخ فوتبال هستند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

پس از رقابت مداوم این دو بازیکن برای کسب عنوان بهترین بازیکن تاریخ که تحت تاثیر شاخص هایی مانند تعداد توپ های طلا، لیگ قهرمانان و کفش طلا و در نهایت نتیجه نهایی جام جهانی قطر قرار گرفت. تکلیف خود را تا حد زیادی روشن کرد، حالا این سوال آخرین مبارزه این دو فوتبالیست بیگانه برای کسب یک رکورد خاص خواهد بود.


سرویس خبر شماره: 1897560
آوریل 06, 1402 در 01:09 ب.ظ
2.3 هزار |

0نقطه نظر

رکوردی که مادر همه رکوردهاست!

نکته جالب دیگر حضور زلاتان ابراهیموویچ و روبرت لواندوفسکی است که همچنان فوتبال بازی می کنند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هشتصدمین گل حرفه ای مسی و 830 گل رونالدو در دوران حرفه ای او بحث بر سر اینکه بهترین فوتبالیست تاریخ کیست را تازه کرده است.

رقابت بی پایان مسی و رونالدو برای کسب افتخارات فردی این بار برای کسب عنوان بهترین گلزن تاریخ ادامه خواهد داشت.

بزرگترین انگیزه مسی و رونالدو برای ادامه فوتبال

اما اگر مسی بخواهد مانند رونالدو تا سنین بالا به فوتبال ادامه دهد، احتمالاً به این رکورد دست خواهد یافت و شاید این انگیزه شخصی برای او باشد تا عنوان بهترین گلزن تاریخ را به دوران پربار و پربار خود اضافه کند.

از دیگر بازیکنان مهم می توان به پوشکاش اشاره کرد. ستاره سابق تیم ملی مجارستان با آمار باورنکردنی 741 گل یا اوزیبیو که 620 گل به ثمر رساند.

به همین مناسبت بخش اسپانیایی سایت گل اینفوگرافیکی منتشر کرد که در کمال تعجب پله اسطوره فقید فوتبال جهان با ۷۶۵ گل در رده چهارم قرار دارد. آن وقت بود که همیشه قبل از او بود شایعه ای بود که او بیش از 1200 گل زده بود اما گل های رسمی و شمارش شده این فوق ستاره تاریخ فوتبال عدد 765 را نشان می دهد.

فاصله مسی و رونالدو 30 گل است با توجه به سن مسی، بعید به نظر می رسد که این فاصله در یکی دو فصل جبران شود. به خصوص که رونالدو در لیگ عربستان شلوغ است و شانس بیشتری برای گلزنی دارد.