صادق محرمی باید از صفر شروع کند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مدافع راست سابق پرسپولیس در سال های اخیر کمتر دچار فراز و نشیب شده است. بازیکنی آرام و بی ادعا که پس از بازی در تیم زیر 23 سال ایران پیراهن تیم ملی را بر تن کرد و در دوران تمرین دراگان اسکوچیچ به دلیل عدم دعوت از سرمربی رامین رضاییان بی رقیب بود و در اکثر بازی ها به میدان رفت. حضور مستمر و موثر در تیم دیناموزاگرب کرواسی نیز به دعوت صادق محرمی به تیم ملی و حضور در تیم ایران در سال های اخیر کمک کرده است.

صادق محرمی به نظر می رسد باید در ترکیب تیم ملی امیر قلعه نویی از صفر شروع کند چرا که رقیبی جدی و آماده برای حضور در ترکیب ثابت این تیم دارد.

صادق محرمی باید از صفر شروع کند

امیر قلعه نویی در بازی با روسیه از رامین رضاییان در سمت راست خط دفاعی و احسان حاج صفی در سمت چپ خط دفاعی استفاده کرد و این ترکیب اولیه او برای تیم ملی است. این یعنی صادق محرمی کار سختی برای حضور در لیست ثابت این تیم پیش رو دارد و به نوعی باید از صفر شروع کند. البته با جدیت و تلاشی که از صادق محرمی انتظار می رود، راضی به آن نخواهد شد و در یک کلام سعی می کند جایگاه خود را در تیم ملی حفظ کند و بدون شک این رقابت به نفع هر دو خواهد بود. صادق محرمی و رامین رضاییان و حتی باعث می شود در تیم باشگاهی شاهد بازی های بهتری از این دو بازیکن باشیم. صادق محرمی در جام ملت های قبلی نیز این شرایط را تجربه کرده است. در دوره ای که کارلوس کی روش ترجیح داد رامی رضاییان در سمت راست خط دفاعی بازی کند. صادق محرمی مطمئنا بازیکن باتجربه تری شده و شانس بیشتری برای حضور در این رقابت ها دارد.


سرویس خبر شماره: 1897559
آوریل 06, 1402 در 01:08 ب.ظ
1.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

دعوت از بیش از 30 بازیکن برای شرکت در اردوی تیم ملی در حالی که به خوبی می دانیم هنوز بازیکنان خوب و شایسته ای وجود دارند، یعنی امیر قلعه نویی می تواند بیش از یک تیم در اردو داشته باشد و این مجاز است. به او. ، اجرای ایده های مختلف برای ادامه ماجراجویی در جام ملت ها.



مجله اخبار فوتبال داخلی