بورسیا دورتموند 60 میلیون یورو برای دانیل مالن هدف منچستریونایتد درخواست می کند – اخبار نقل و انتقالات منچستریونایتد


در مرحله‌ای از نیمه دوم دیدار منچستریونایتد در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل لیورپول، به نظر می‌رسید که بازیکنان با برتری 2-1 مرسی‌سایدرها تسلیم شدند.

زمانی که اریک تن هاگ، مربی، راسموس هوجلوند را به جای آنتونی حذف کرد، ناله‌ای بلند در اولدترافورد طنین‌انداز شد و به نظر می‌رسید که حوله پرت شده است.

اما این بازیکن برزیلی که در این فصل 0 گل و پاس گل در لیگ برتر به ثبت رسانده است، با پای راست خود پایان ویژه ای را رقم زد تا کار را به تساوی بکشاند تا اینکه آماد دیالو، بازیکن تعویضی دیگر، برای گلزنی در وقت های اضافه، به گل برنده وارد شود.

وینگر راست برای شیاطین سرخ مشکل ساز شده است، زیرا جیدون سانچو با سرمربی تیم مجبور شد او را به صورت قرضی بفرستد در حالی که وینگر سابق آژاکس در داخل و خارج از زمین کابوس می دید.

مسائل RW

آلخاندرو گارناچو از یک موقعیت بد بهترین استفاده را برده است، اما باشگاه به یک گزینه قابل اعتماد در آینده نیاز دارد، به خصوص اگر INEOS با موفقیت برنامه ریزی شده تابستانی خود را اجرا کند.

آنتونی و سانچو هر دو در این لیست هستند و دانیل مالن از بوروسیا دورتموند به عنوان جایگزین عالی توسط سرمربی و مالکیت اقلیت جدید معرفی شده است.

ملی پوش هلندی با 13 گل بهترین گلزن دورتموند در این دوره است و او همچنین 5 پاس گل دارد و تیم بوندسلیگا به شرط دریافت پیشنهاد رضایت بخش آماده خروج است.

به جز قهرمان 20 بار لیگ انگلیس، باشگاه سابق او آرسنال و لیورپول نیز به این مهاجم 25 ساله همه کاره علاقه مند هستند.

نشریه آلمانی Bild ادعا کرده است که اگرچه BVB مایل است بازیکن سابق PSV آیندهوون را حفظ کند، او احتمالاً بیشترین هزینه را دریافت خواهد کرد و برچسب قیمتی 60 میلیون یورویی بر او تحمیل شده است.

دانیل مالن (25 ساله) از دورتموند بهترین فصل خود را در BVB از زمانی که در سال 2021 با مبلغ قابل توجه 30 میلیون از پی اس وی آیندهوون نقل مکان کرد را سپری می کند.

طبق اطلاعات BILD، پس از آرسنال و منچستریونایتد، باشگاه لیورپول نیز مشتاق جذب این ملی پوش هلندی است.

افزایش قیمت مردانه

سباستین کهل (44 ساله) مدیر ورزشی دورتموند چندین بار تاکید کرده است که واقعا نمی خواهد موشک هلندی را رها کند. اما مالن در حال حاضر یکی از معدود بازیکنان بوروسیا است که باشگاه می تواند مبلغ بیشتری را برای او ایجاد کند.

اگر آرسنال، منچستریونایتد یا لیورپول مایل بودند مبلغ 60 میلیون یورو را روی میز بگذارند، سران BVB نیز احتمالا مایل به صحبت خواهند بود.

سانچو که در حال حاضر در وستفالن استادیون است، می‌خواهد در صورتی که تن هاگ حذف نشود و دورتموند حاضر است این بازیکن 23 ساله را حفظ کند، چه به صورت قرضی یا با پرداخت مبلغی کمتر از آنچه یونایتد انتظار داشت، در این تیم باقی بماند. .

همچنین پتانسیل یک مبادله مستقیم شامل مرد انگلیسی و مالن وجود دارد، اما در این جبهه می‌توان بر مشکلات متعددی غلبه کرد.

اما 60 میلیون یورو درخواست بزرگی است، به خصوص زمانی که دورتموند آماده نیست بانک خود را برای سانچو شکست دهد. اکنون که INEOS در هیئت مدیره است، انتظار می رود یونایتد بیش از شانس برای اهداف پرداخت نکند.

https://thepeoplesperson.com/2024/03/19/borussia-dortmund-asking-for-e60-million-for-manchester-united-target-donyell-malen-277710/ منبع: