بیانیه تند مسجد سلیمان علیه چادرملو


سرویس خبر شماره: 2011091
9 آوریل 1403 در 9:14 ب.ظ.
2000 امتیاز خبر|

2نقطه نظر

شما خودتان می دانید که ما در مورد چه پولی صحبت می کنیم.

باشگاه نفت مسجد سلیمان به بیانیه باشگاه چادرملو واکنش جدی نشان داد.

بیانیه تند مسجد سلیمان علیه چادرملو

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هفته بیست و پنجم لیگ برتر روز گذشته برگزار شد و دو تیم نفت مسجد سلیمان و چادرملو موفق شدند با نتیجه 2 بر یک شهررز شیراز و پارس جنوبی جم را شکست دهند.
پس از پایان مسابقات این هفته باشگاه چادرملو در واکنش به اظهارات اخیر نفت مسجد سلیمان بیانیه ای صادر کرد.
این بیانیه را در زیر بخوانید:
«من مکروه و شرور خدا هستم و خدا نسبت به ستمکاران نیکوکار است».
آنها مکر کردند و فریب دادند، ولی خداوند با حیله و نیرنگ به آنها داد، خداوند بهترین مکر است.

باشگاه فرهنگی ورزشی نفت مسجد سلیمان وظیفه خود می داند که نسبت به بیانیه اولیه باشگاه چادرملو یزد واکنش نشان دهد چرا که هدف این باشگاه ایجاد فضایی سخت در دیدار مهم بعدی دو تیم در 28 فروردین است. سازماندهی شده توسط این تیم است.

دروغ های برخی از دوستان ثروتمند و فروخته شده که به تازگی وارد عرصه تیم داری یا حرفه ای شدن شده اند به یک موضوع رایج برای فوتبالدوستان تبدیل شده است به گونه ای که دیگر به دلیل حاشیه سازی یک تیم نیست. هم تیمی قبل از مسابقه مستقیم در برابر حریفش و اتفاقاتی که به وجود آوردند. مهم نیست که گرفته شده باشند، البته شما می توانید هر کسی را فریب دهید، اما چه پاسخی را باید حل کنید و به وجدان خود رجوع کنید؟

نفت مسجد سلیمان یک تیم بسته با بودجه بسیار محدود و مشخص و به دور از هزینه های پنهانی که دیگران خرج می کنند و خودتان بهتر می دانید چه پولی و کجا نشان می دهیم تلاش فوتبالی می کند تا دل مردم شاد شهر را به دست آورد. .

امیدواریم کمیته محترم انضباطی و سازمان لیگ بعد از بازی این هفته شما در ورزشگاه جم به درگیری ها و درگیری ها رسیدگی کرده و در خصوص برخورد با نفت مسجد سلیمان نیز تصمیمی مشابه اتخاذ کنند چرا که همه هواداران و جامعه فوتبال منتظر رسیدگی و درمان هستند. عدالت مساوی توسط کمیته محترم. برخورد انضباطی با تیم چادرملو و اتفاقات پس از آخرین بازی این تیم.
در پایان با وجود تمام جو ایجاد شده توسط این تیم، انشالله در پایان بازی 28 فروردین، نفت مسجد سلیمان سه امتیاز بازی رفت را در شهر خوب یزد تکرار خواهد کرد تا سیاه چهره. این شکست برای باج خواهی قرنی باقی خواهد ماند که قصد دارد فضا را برای ما بر هم بزند، زیرا تقلب و فریب تلاشی برای مبارزه نیست بلکه دلیل شکست است.

مجله اخبار فوتبال داخلی