تابستان سخت و جنجالی در انتظار قراردادهای استقلالی ها/ 12 بازیکن



استقلال در این فصل با نکونام نتایج بسیار خوبی کسب کرده و با 3 امتیاز بیشتر از رقیب سنتی خود در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد. اگرچه آبی ها در مرحله اول جام حذفی حذف شدند اما شاگردان جواد نکونام مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر محسوب می شوند. با اینکه خود نکونام همیشه از کمبود بازیکن می گوید اما واقعیت این است که استقلال بدون ستاره تیم ضعیفی نیست و در همه پست ها بازیکنان خوبی دارد.

استقلالی ها در این فصل هر نتیجه ای کسب کردند، سران این باشگاه تابستان بسیار سختی را پیش رو دارند. قرارداد 12 بازیکن استقلال در پایان فصل به پایان می رسد و با توجه به وضعیت مالی استقلال و بدهی های بالای این باشگاه، حفظ و تمدید قرارداد با ستاره های این تیم بسیار سخت خواهد بود.

در خط دفاعی نیز قرارداد ابوالفضل جلالی، صالح حردانی و جعفر سلمانی به پایان می رسد. در خط هافبک کار سخت تر می شود و 6 هافبک استقلال در پایان فصل آزاد خواهند بود. روزبه چشمی، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، امید حامدی فر، محمدحسین زواری و زبیر نیک نفس کسانی هستند که قراردادشان در پایان این فصل به پایان می رسد. در خط حمله شرایط آبی ها بهتر است و ستاره های جدید آنها برای سال آینده قرارداد دارند. با این حال این پیمان بابایی، آرمان رمضانی و امیرعلی صادقی هستند که قراردادشان به پایان می رسد.

حال باید دید برنامه تدبیر خطیر و تیم مدیریت استقلال چگونه خواهد بود و چگونه می توانند قرارداد بازیکنان مد نظر نکونام را تمدید کنند؟

بیشتر بخوانید: اظهارات ناموفق و ادامه سلسله مشکلات از سوی سسما/ استقلال نیازی به دسیسه و دشمن ندارد!



سرویس داخلی اخبار فوتبال