ترافیک ایجاد شده توسط قلعهنویی در کناره های تیم ملی


سرویس خبر شماره: 2009801
29 مارس 1402 ساعت 6:50 ق.ظ.
912

0نقطه نظر

لیست 6 وینگر تیم ملی فوتبال ایران؛

امیر قلعه نویی در اقدامی قابل توجه 6 وینگر را برای حضور در دو تیم ملی ایران دعوت کرد.

ترافیک ایجاد شده توسط قلعهنویی در کناره های تیم ملی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیست تیم ملی فوتبال ایران که در ایام نوروز 1403 برای حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 دو دیدار برگزار می کند، اعلام شد و این لیست 29 نفره شرایط را فراهم کرده است. اجازه می دهد تا کارشناسان فوتبال نظرات متفاوتی در مورد بازیکنان دعوت شده داشته باشند.
امیر قلعه نویی علاوه بر دعوت از 4 مدافع چپ برای شاهد ترافیک سنگین در این پست، 6 وینگر را دعوت کرد و در هر جناح سه وینگر را دعوت کرد.

1980735

در سمت چپ مهدی قیدی ستاره این فصل فوتبال ایران که عملکرد خوبی در جام ملت های آسیا و فوتبال امارات داشت حضور دارد و علاوه بر او مهدی ترابی از پرسپولیس و مهدی محبی از روستوف روسیه حضور دارند. حضور دارند. در لیست با توجه به عملکرد قیدی به نظر می رسد اولویت کادرفنی استفاده از او باشد.

1986833

البته محبی پس از بازگشت به روسیه پس از جام ملت های آسیا توانست فرم دلخواه خود را حفظ کند و مهدی ترابی زیر نظر عثار ستاره ای شد که نیمکت نشینی سختی خواهد داشت.

1924550

در سمت راست با بازگشت اللهیار صیادمنش به فهرست تیم ملی ایران، نام او در کنار علیرضا جهانبخش و علی قلی زاده قرار گرفت، بنابراین شرایط در این پست متفاوت است. علیرضا جهانبخش پس از بازگشت از جام ملت های آسیا همچنان مصدوم است و علی قلی زاده و اللهیار صیادمنش فصلی پر فراز و نشیب داشته اند. با این شرایط باید دید امیر قلعه نویی چه کسانی را انتخاب می کند.

البته در میان سایر اسامی دعوت شده بازیکنانی نیز حضور دارند که توانایی بازی در هر دو پست را دارند اما به نظر می رسد امیر قلعه نویی قصد دارد تا با استفاده از سرعت و نفوذ وینگرها در مسابقه بر تاکتیک های جدید این تیم تاکید کند. مقابل ترکمنستان .

مجله اخبار فوتبال داخلی