ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی

دیدار پرسپولیس و تراکتور از ساعت 17:30 با قضاوت فنادی فر در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1846042
9 اردیبهشت 1401 ساعت 22:31 |
26.3K |

19نقطه نظر

بازگشت وحید امیری و وضعیت نامشخص بیرانوند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از تعطیلی لیگ به دلیل برگزاری اردوی تیم ملی، حالا پرسپولیس آماده مبارزه با تراکتور است و امیدوار است در مصاف خانگی مقابل این حریف نتیجه بگیرد تا از شرایط به طور کامل بهره مند شود. در جدول


آیا لوکادیا هنوز بوی گل می دهد؟
مهاجم سرخ پوست هلندی که قبل از تعطیلی لیگ به عنوان آقای گل اول پرسپولیس مطرح شد، حالا باید ببینیم او در این تعطیلات چه شرایطی را دنبال کرد و آیا هرگز سمی ترین مهاجم لیگ لقب خواهد گرفت یا خیر. مهدی ترابی در کنار او از مهاجم هلندی حمایت خواهد کرد و به عنوان مهاجم دیگر قرمزها مورد استفاده قرار خواهد گرفت. با این حال بعید نیست یحیی گل محمدی با استراحت دادن به سعید صادقی که پس از مصدومیت جزئی از تمرینات تیم ملی به جمع قرمزها اضافه شد و بعدا شرایط بازی را به دست آورد، از ترابی یک خط دورتر استفاده کند. . پشت عبدی یا پاکدل در کنار لوکادیا سود می برد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس
علیرضا بیرانوند (احمد گوهری)
گئورگی گلسیانی
مرتضی پورعلی گنجی
دانیال اسماعیلی فر
علی نعمتی
میلاد سرلک
سینا اسدبیگی
مهدی ترابی
سعید صادقی (مهدی عبدی)
سروش رفیعی
یورگن لوکادیا

مثلث هجومی پرسپولیس با ملی پوشان و گلزنان
میلاد سرلک در خط هافبک در کنار سینا اسدبیگی حضور خواهد داشت تا در نبردهای میانی مقابل حریف برتری پیدا کند. سروش رفیعی و سعید صادقی به عنوان بهترین بازیساز این تیم برای رسیدن به دروازه حریف تلاش خواهند کرد و تقابل ویژه ای با هافبک های حریف به خصوص رضا اسدی خواهند داشت.

پورعلیگنجی آرام نمی گیرد
با بازگشت مرتضی پورعلیگنجی از اردوی تیم ملی در خط دفاعی پرسپولیس بار دیگر باید منتظر تشکیل زوج این بازیکن در کنار مدافع گرجستانی سرخ ها بود و گئورگی گلسیانی آماده است. بعد با تراکتور زد. به جفت ایرانی اش. در سمت راست دانیال اسماعیلی فر در دقایقی که تا جام جهانی در ترکیب تیم باشگاهی خود دارد به دنبال آخرین امیدهایش برای حضور در تیم ملی است و باید دید مقابل چه عملکردی از خود به جای خواهد گذاشت. باشگاه. در سمت چپ خط دفاعی باز هم علی نعمتی حضور خواهد داشت و احتمال زیادی وجود دارد که در جریان بازی جای خود را با وحید امیری عوض کند تا این بازیکن نیز برای مسابقه آماده شود.

پرسپولیس در حال حاضر تنها امید عالیشاه و شیخ دیابات را مصدوم دارد که شرایط همراهی با این تیم را ندارند. وضعیت سلامتی بیرانوند پس از مصدومیتی که در اردوی تیم ملی داشت همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد اما شانس زیادی برای همراهی وی در این بازی وجود دارد و در اردوی تیم شرکت کرده است. وحید امیری نیز پس از مدت ها در اردوی پرسپولیس حاضر شد و شانس زیادی برای حضور دقایقی در زمین وجود دارد.

با نتایج هفته هفتم در روز اول، پرسپولیس همچنان صدرنشین است اما حالا به دنبال برد مقابل تراکتور است تا با سه امتیاز دور شود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی

یک جواهر آماده
دروازه بان پرسپولیس در تست نهایی امروز مشخص می شود. یحیی گل محمدی هنوز برای این پست تصمیم نهایی را نگرفته و منتظر تست نهایی بیرانوند است که همچنان کمردرد را تجربه می کند. احمد گوهری در این شرایط در حالت آماده باش قرار دارد و فقط منتظر فرصتی است تا با تمریناتی که در تعطیلات دیده دوباره خود را به کادر فنی ثابت کند. باید منتظر ماند و در نهایت دید بین بیرانوند و گهری کدام دروازه بان مقابل تراکتور به میدان می رود.