تشکر ویژه از کریس رونالدو هواداران یونایتد (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اگرچه منچستریونایتد با برد شب گذشته مقابل برنتفورد امید خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا زنده نگه داشت، اما با توجه به شرایط موجود در جدول بعید به نظر می رسد که بتواند در مهم ترین فوتبال اروپا حضور داشته باشد. مسابقات فصل آینده . در واقع، روند پرنوسانی که یونایتد از ابتدای فصل طی کرده است، یک فصل ناامیدکننده دیگر را پشت سر گذاشته و حتی نتوانست به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برسد.

کریستیانو رونالدو پس از آخرین بازی فصل منچستریونایتد در اولدترافورد به طور ویژه از هواداران تشکر کرد.

بازی شب گذشته مقابل برنتفورد آخرین بازی منچستریونایتد در این فصل بود. شیاطین سرخ در این فصل دیگر در اولدترافورد بازی نخواهند کرد زیرا دو بازی آخر آنها در لیگ برتر برابر برایتون و کریستال پالاس در خانه خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

کریستیانو رونالدو در هفته های اخیر به روند بسیار خوب خود ادامه داده و شب گذشته موفق شد یکی از گل های منچستریونایتد را به ثمر برساند. فوق ستاره پرتغالی پس از پایان بازی پستی در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و از هواداران منچستریونایتد تشکر ویژه ای کرد.


سرویس خبر شماره: 1822506 |
13 ارديبهشت 1401 ساعت 12:30 |
2,886 امتیاز خبر|

1نظرات

رونالدو در صفحه شخصی خود نوشت: “یک بار دیگر حمایت عالی از سکوها. بیایید از این فرصت در آخرین بازی فصل خود در اولدترافورد استفاده کنیم تا از هواداران شگفت انگیز خود که فصل سختی را با ما تحمل کرده اند تشکر کنیم و به ما اجازه ندهند. هرگز تسلیم نشدند. ممنون رفقا حمایت شما برای ما معنایی جهانی دارد و هدف ما این است که هر روز پیشرفت کنیم تا بتوانیم به آنچه همه می خواهیم برسیم. شکوه منچستریونایتد!”