تمام آنچه کلوپ در مورد اعلام بمب ژابی آلونسو می گفت

به نظر می رسید به احتمال زیاد ژابی آلونسو برای جانشینی یورگن کلوپ در لیورپول آماده شود، اما اعلام عمومی او برای ماندن در بایرلورکوزن به این شایعات پایان داد.

سرمربی ما در مورد تصمیم اسپانیایی گفت: یکی از بخش‌هایی که می‌توانم در مورد آن صحبت کنم، حضور یک مربی جوان در باشگاهی است که در آن خیلی خوب کار می‌کند. من در شرایط مشابهی بودم و اگر بخواهید تقریباً همین کار را انجام دادم. و هرگز پشیمان نشد. این تقریباً تمام چیزی است که می توانم در مورد آن بگویم.

ژابی در آنجا کار فوق العاده ای انجام می دهد. لورکوزن تیم خوبی دارد، احتمالا تیمش را کنار هم نگه می دارد. من فکر می کنم این یک احتمال است، هر سال اینطور نیست.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) ژابی آلونسو بیانیه ای را ارائه می دهد که به رویاهای هواداران لیورپول برای ورود به آنفیلد پایان می دهد.

“من درک می کنم که او می خواهد این کار را انجام دهد. در مورد چیزهای دیگر، من چیزی برای گفتن صادقانه وجود ندارد.

«دیگر نمی توانم خودم را در آن موقعیت فکر کنم. آیا فکر می کنید او در لورکوزن می ماند زیرا فکر می کند خیلی سریع است؟

“فکر نمی کنم بتوانید مقایسه کنید. لورکوزن واقعا چشمگیر است. او فقط بر اساس سال گذشته نیست. او ایده ای را در زمین بازی مطرح کرد. آنها به آن پایبند هستند و باورنکردنی هستند.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) یورگن کلوپ به روز رسانی مصدومیت هفت نفره قبل از برایتون

آنها ذهنیتی را ایجاد کردند که واقعاً خاص است. ما بازی‌های دیرهنگام زیادی را بردیم، آنها بازی‌های دیرهنگام زیادی را بردند. این دیوانه است. برای بازیکنان سابق نمی توان گفت که اینطور است یا آنطور. برای برخی ممکن است خیلی زود باشد، برای برخی دیگر نه. من نمی دانم.”

این پاسخی صادقانه از سوی این بازیکن 56 ساله بود که به وضوح تصمیم خود را برای ماندن در ماینتس در ابتدای کار خود به یاد می آورد.

سرمربی فعلی ما به وضوح از طرفداران پر و پا قرص بازیکن سابق ما است و ممکن است شاهد دیدار این زوج در فینال لیگ اروپا باشیم، جایی که پایان یک داستان و یک نقطه میانی برای داستان دیگر خواهد بود.

می توانید نظرات کلوپ در مورد آلونسو (از ساعت 0:28) را از طریق باشگاه لیورپول در یوتیوب تماشا کنید:

نمای نزدیک EOTK با گریگوری ویگنال: افسانه های LFC با اریکسون، جانشین کلوپ و موارد دیگر

https://www.empireofthekop.com/2024/03/29/everything-klopp-say-alonso/ منبع: