کلوپ: ژابی آلونسو تصمیم درستی گرفت: او جایگزین من نخواهد شد!


سرویس خبر شماره: 2011180
10 آوریل 1403 در 6:28 ب.ظ.
2.4K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

یورگن کلوپ می گوید تصمیم ژابی آلونسو برای ماندن در بایرلورکوزن درست بود.

کلوپ: ژابی آلونسو تصمیم درستی گرفت: او جایگزین من نخواهد شد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول یکشنبه در آنفیلد میزبان برایتون خواهد بود. قرمزها از نظر امتیازی با آرسنال صدرنشین در رده دوم برابری می کنند و امیدوارند در دیدار فردا منچسترسیتی و آرسنال در صدر جدول قرار گیرند. یورگن کلوپ که در پایان فصل لیورپول را ترک خواهد کرد و ژابی آلونسو، گزینه اصلی جانشینی او، امروز اعلام کرد که در بایرلورکوزن می ماند، برخی مسائل را با خبرنگاران مطرح کرد.

آیا آلونسو در لورکوزن می ماند؟
ما در مورد یک مربی جوان بزرگ صحبت می کنیم. تقریبا کارش را کردم، ماندم و پشیمان نشدم. من تصمیم او را درک می کنم. او در آنجا کار بزرگی انجام می دهد و می دانم که می خواهد فصل آینده تیم را کنار هم نگه دارد. من فکر می کنم او توانایی انجام این کار را دارد.

تیم مصدوم؟
کرتیس در حال تمرین است. فردا و پس فردا وضعیت رابرتسون را دوباره ارزیابی خواهیم کرد. بقیه به تدریج به شرایط ایده آل باز می گردند.

2005273

مقابل برایتون؟
ما به دنبال سه امتیاز هستیم. ما می دانیم که بازی با شما چقدر سخت است. روبرتو در آنجا کار بزرگی انجام می دهد و من مطمئن هستم که روز یکشنبه نیز چالش سختی برای ما خواهد بود.

چرا بازی با شما سخت است؟
چگونه بازی می کنند. سبک بازی آنها مبتنی بر مالکیت توپ و سرعت بالا است و در روزهای خوب خود می توانند هر تیمی را شکست دهند. خبر خوب این است که ما نیز می توانیم آن را انجام دهیم.

بازیکنانی که مربیان سطح بالایی شده اند؟
فکر نمی کنم بتوان آن را با لورکوزن مقایسه کرد. ژابی و مربیان دیگری مانند او نمونه های خارق العاده و کمیاب هستند. برای هر بازیکنی فرق می‌کند و نمی‌توان گفت که آیا کسی مربی بزرگی می‌شود یا نه.

مجله اخبار فوتبال خارجی