توخل تسلیم شد. رونالدو یک مشکل است


در عین حال، تاد بولی، مالک و مدیر باشگاه چلسی، علاقه زیادی به جذب رونالدو دارد و معتقد است که این بازیکن می تواند از نظر بازاریابی برای تیم بسیار مفید باشد، اما در نهایت به توخل گفت که تصمیم نهایی متعلق به این تیم است. او می تواند با جذب این بازیکن مخالفت کند.
این سرمربی آلمانی به شدت نگران است اتفاقی که فصل گذشته برای تیم سولسشر افتاد برای تیمش تکرار شود و به همین دلیل حاضر نیست ریسک استفاده از این بازیکن پرتغالی را در تیمش بپذیرد و ترجیح می دهد تیم یکدست تری داشته باشد. برای فصل آینده توانایی خود را برای رقابت در لیگ برتر و لیگ قهرمانان افزایش دهد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شایعات پیرامون رونالدو و جدایی او از منچستریونایتد یکی از داغ ترین صحبت های این روزهای فوتبال اروپاست.
نام بسیاری از باشگاه ها به عنوان مشتری و مقصد احتمالی این بازیکن شنیده می شود و در این میان نام چلسی بیش از هر باشگاه دیگری مطرح شده است. اما حالا روزنامه انگلیسی دیلی میل مدعی شده است که توخل دیگر علاقه ای به جذب این ستاره پرتغالی ندارد و معتقد است حضور او در تیمش خطر ایجاد حفره ای را در تیم اوله گونار ایجاد کرده است.سولسشر.
توخل قصد دارد برای فصل آینده یک خط حمله 3 نفره با حضور کای هاورتز، رحیم استرلینگ و رافینیا تشکیل دهد و از سران این باشگاه خواسته تمام تلاش خود را برای جذب این وینگر برزیلی لیدز انجام دهند.


سرویس خبر شماره: 1832872
19 جولای 1401 در 1:01 ب.ظ
6.8K امتیاز خبر|

8نقطه نظر

توماس توخل، سرمربی چلسی دیگر علاقه ای به جذب کریستیانو رونالدو در پنجره تابستانی ندارد.