تودور به دنبال گوندوزی از فرانسه تا رم است!


سرویس خبر شماره: 2009791
29 مارس 1402 در 4:45 ق.ظ.
527

0نقطه نظر

جانشین ساری وارد ایتالیا شد.

ایگور تودور برای شروع کار خود به عنوان سرمربی لاتزیو وارد رم شد.

تودور به دنبال گوندوزی از فرانسه تا رم است!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ایگور تودور به عنوان جانشین مائوریتزیو ساری به عنوان سرمربی تیم لاتزیو معرفی شد و حالا سرمربی سابق تیم های مارسی و هلاس ورونا در پایتخت ایتالیا فعالیت خواهد کرد.
قرارداد او با لاتزیو نامحدود است و به احتمال زیاد قراردادش فقط تا پایان فصل اعتبار خواهد داشت اما در صورت کسب سهمیه اروپا، قراردادش یک سال دیگر تمدید می شود. علاوه بر این، رسانه های نزدیک به لاتزیو مدعی شده اند که لیونل اسکالونی و سرجیو کونسسائو، دو بازیکن سابق بیانکوچلستی، مشتاق پیوستن به ایتالیا هستند.

1868281

سرمربی 45 ساله کروات که در دوران حرفه‌ای خود به عنوان مدافع بازی می‌کرد، در دوران حرفه‌ای خود هدایت گالاتاسرای، اودینزه، هایدوک اسپلیت، هلاس ورونا و المپیک مارسی را برعهده داشت و حالا با حضور در پایتخت ایتالیا به سری آ بازگشته است. او در فصل 2020-2021 به عنوان کمک مربی زیر نظر آندره آ پیرلو در یوونتوس کار کرد. لاتزیو در 4 بازی اخیر خود در تمامی رقابت ها مقابل فیورنتینا، آث میلان، بایرن مونیخ و اودینزه شکست خورده است و در حال حاضر با 40 امتیاز در رده نهم سری آ قرار دارد.

یکی از نکات جالب این فصل لاتزیو، رابطه این سرمربی با برخی از بازیکنان لاتزیو است. نیکولو کاساله به لطف حضورش در هلاس ورونا به چهره درخشانی تبدیل شد و حتی پیراهن تیم ملی ایتالیا را بر تن کرد و متئو گوندوزی نیز در مارسی با او مشکل داشت اما برای رهایی از اختلافات به ایتالیا رفت و حالا تودور با او است. گوندوزی. اعتقاد بر این است که او در لاتزیو کار می کند که می تواند آینده هافبک فرانسوی را تحت الشعاع قرار دهد.

مجله اخبار فوتبال خارجی