براونز برای شروع فصل 2024 NFL به ایگلز در برزیل می پیوندد

NFL در چند دهه گذشته تلاش جدی برای گسترش مرزهای خود انجام داده است و آنها این بازی را برای اولین بار در طول فصل 2024 به آمریکای جنوبی خواهند برد. سائوپائولو برزیل میزبان مسابقات بین المللی فصل آینده خواهد بود و دو تیم برنامه خود را با بازی در آنجا در هفته 1 آغاز خواهند کرد.

براونز در هفته اول NFL در برزیل با ایگلز بازی خواهد کرد

این بازی در ماه دسامبر اعلام شد، اما این دو تیم هنوز مشخص نشده بودند. در اوایل فوریه، تیم “خانه” برای مسابقه معرفی شد و این فیلادلفیا ایگلز بود که در نهایت این افتخار را دریافت کرد.

سپس روز دوشنبه حریف آنها مشخص شد. از زمان شروع تمرین NFL در سال 2007، تنها هفت تیم بودند که تنها یک بار حضور بین المللی داشته اند، اما پس از پایان هفته اول، لیست به 5 کاهش می یابد. این کلیولند براونز خواهد بود که برای مقابله با ایگلز به برزیل سفر خواهد کرد و اولین بازی “برون مرزی” خود را از زمان بازی آنها در لندن در سال 2017 انجام داد. تنها بازی بین المللی ایگلز در سال 2018 بود.

لیست کوچکی از تیم های بدون حضور بین المللی متعدد

این تنها بازی نیست که بخشی از این سری در فصل آینده NFL است. جگوارها، خرس‌ها و وایکینگ‌ها همگی در بازی‌های مختلفی در لندن بازی خواهند کرد و پلنگ‌ها در آلمان بازی خواهند کرد. مخالفان آنها هنوز انتخاب نشده اند. تا پایان سال 2024، تنها کابوی ها، رداسکین ها، استیلرز و پکرها کمتر از دو بازی بین المللی در تاریخ خود خواهند داشت. البته مگر اینکه آنها به عنوان حریف تیم های فوق انتخاب شوند.

بیشتر بازی های NFL International در لندن انجام شده است. آنها در چند سال گذشته به آلمان گسترش یافته اند، اما بازی در برزیل اولین بازی در قاره ای غیر از آمریکای شمالی یا اروپا خواهد بود. این اولین بازی‌ای نخواهد بود که در جنوب مرز ایالات متحده برگزار می‌شود، زیرا از سال 2016 تاکنون چهار بازی در مکزیکوسیتی برگزار شده است.

کل برنامه NFL تا زمانی در ماه مه منتشر نخواهد شد.



https://sportslens.com/news/the-browns-will-join-the-eagles-in-brazil-to-kick-off-the-2024-nfl-season/ منبع: