توصیه یک پرسپولیسی به نعمتی: هوشمندانه بازی کن!


کد اطلاعات: 1987397
25 دسامبر 1402 در 7:54 ب.ظ.
34.6 هزار |

57نقطه نظر

اشتباه علی نعمتی در دقایق پایانی دربی واکنش شدید هواداران پرسپولیس را در پی داشت.

توصیه یک پرسپولیسی به نعمتی: هوشمندانه بازی کن!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علی نعمتی مدافع پرسپولیس که پیش از صحنه پنالتی مقابل آرش رضوند، روز خوبی را مقابل رقیب دیرینه خود سپری کرده بود، به دلیل تکل غیرضروری و پنالتی به نفع رقیبش مورد انتقاد هواداران این تیم قرار گرفت.

نعمتی پس از این اتفاق در فضای مجازی مورد انتقاد هواداران تیم خودی قرار گرفت و آنقدر توهین شد که مجبور به عذرخواهی مجدد شد. سپس بازیکنان و مربیان پرسپولیس برای حمایت از نعمتی وارد گود شدند تا از فشار روی او برداشته شود.

با این حال یکی از اعضای خانواده پرسپولیس به علی نعمتی توصیه دوستانه کرد که اگر او هوشمندانه بازی می کرد، اصلا دست به این ماجراجویی ها نمی زد. سعید نعیم آبادی یکی از پیشکسوتان پرسپولیس که در دربی به عنوان مدافع کناری بازی می کرد به نعمتی گفت که باید در پرسپولیس هوشمندانه بازی کند وگرنه زجر می کشد و فحش می شنود!

1966682

نعمتی در طول مسابقه با تمام تلاشش فوتبال بازی می کند و تمام تلاشش را می کند اما در جایی که نباید به گود می رود و شرایط را برای خودش سخت می کند. این پیشکسوت پرسپولیس به نعمتی گفت: در جایی که دفاع وسط وجود دارد و یکی از مدافعان وسط باید آن قسمت را بپوشاند، لزومی ندارد که مدافع چپ حضور داشته باشد و تکل بزند.

این بازیکن سابق پرسپولیس به نعمتی گفت که اگر در پرسپولیس هوشمندانه فوتبال بازی نکنی، عملکرد و زحماتت دیده نمی شود و پس از چنین اتفاقاتی مورد سرزنش هواداران و نفرین قرار می گیری!

با این توصیه ها باید دید که آیا علی نعمتی در مدل فوتبالی خود تجدید نظر خواهد کرد و شرایط بازی اش در پرسپولیس متفاوت می شود یا همین مسیر را ادامه می دهد.

مجله اخبار فوتبال داخلی