تکذیب انتقال تیم سرشناس ایرانی به مشهد


سرویس خبر شماره: 2009771
28 مارس 1402 در 10:27 ب.ظ.
21.5 هزار |

6نقطه نظر

پریش: مالک این باشگاه به دنبال فرار مالیاتی است;

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی تاکید کرد که تیم خوشه طلایی متعلق به شهرستان ساوه است.

تکذیب انتقال تیم سرشناس ایرانی به مشهد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال خوشه طلایی در شرایط عجیبی به سر می برد و با وجود اینکه همچنان در سازمان لیگ به نام شهر ساوه فعالیت می کند، گفته می شود به دلیل تغییر مالکیت و بازی او به مشهد سفر کرده است. مسابقه اخیر او مسابقات خانگی در این شهر با سرمربیگری خسرو. حیدری گفت: این سوال با واکنش مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی همراه شد.

مسعود پیرایش در خصوص انتقال خوشه طلایی از ساوه به مشهد اظهار داشت: خوشه طلایی فراز و نشیب های زیادی دارد و البته این اداره کل با اعتباری بیش از 30 میلیارد تومان در حال ساخت یکی از بهترین چمن های کشور در ساوه است و از روش های نوین در این زمینه استفاده می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود: مدیریت ورزش خصوصی بر عهده بخش خصوصی است، اما ما می توانیم نقش تسهیل کننده را ایفا کنیم. به عبارت دیگر، اگر کسی باشگاهی را راه‌اندازی کند، در این روند به او کمک می‌کنیم. با این حال کمک بزرگی به گروه طلایی ساوه شد. فصل گذشته شرایطی را فراهم کردیم تا تیم خوشه طلایی در استان میزبانی کند.

وی یادآور شد: آقای کوشه طلایی برای فرار از مشکلات مالیاتی مدام به استان های مختلف سفر می کند و برای میزبانی به استان های مختلف سفر می کند. انتقال خوشه طلایی ساوه در حد شایعه است و برخی از دوستان بدون داشتن تخصص در حال طرح سوال و بحث هستند. بنابراین انتقال خوشه طلایی صورت نمی گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی تاکید کرد: ما ساختار اداری هم داریم و اگر مردم، نماینده مردم و فرماندار ساوه قانع شوند که این تیم قرار است برود، می توانیم به این نتیجه برسیم و به تیم کمک کنیم تا انتقال پیدا کند و فروخته شود.

بخشدار ادامه می دهد: ما نمی توانیم وارد بخش خصوصی و حرفه ای شویم و از دولت انتظار داشته باشیم که تمام فعالیت های خود را تعطیل کند و به بخش خصوصی کمک کند تا در ورزش حرفه ای شرکت کند. تیم خوشه طلایی متعلق به استان مرکزی و شهرستان ساوه است اما در سایر استان ها میزبانی می کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان کرد: خوشه طلایی در سال های گذشته بدهی زیادی داشته و فقط گزارش بدهی تیم خوشه طلایی را به اداره کل ارسال می کند. با این رویکرد که تیم خوشه طلایی در پیش گرفته است، نمی دانیم در سال های آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. تیم خوشه طلایی برای ساوه نشینان در نظر گرفته شده و انتقال این تیم قطعی نشده است. این در حالی است که حداقل سالی یک بار این موضوع تبدیل به یک موضوع رسانه ای می شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی