تیم استقلال، تنها و تنها

1835791
سه روز مانده به بازی با فولاد بود که علی فتح الله زاده در تمرین تیم کارگری حاضر شد و به بازیکنان قول داد تا قبل از شروع سال جدید بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کند تا درصد دریافتی آنها افزایش یابد. استقلال در ادامه به اهواز رفت و توانست در آن دیدار پیروز شود اما با این وجود خبری از پرداخت قرارداد بازیکنان نشد.

بازیکنان استقلال در تصاویر روزانه تمرینات نوروزی خبر منفی درخواست 100 میلیاردی آندره آ استراماچونی را جدی می گیرند.

تیم استقلال، تنها و تنها

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال تنها سه روز فرصت دارد تا انتقال آندره آ استراماچونی نهایی شود و در روز چهارم وکیل سرمربی ایتالیایی باید تاییدیه دریافت حواله بانکی آبی ها را به فیفا ارسال کند، در غیر این صورت پنجره نقل و انتقالات استقلال. تا زمان پرداخت این درخواست بسته خواهد شد و تیم ساپینتو جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از دست خواهد داد.

اما سوال اصلی این است که بدانیم این پرونده چه زمانی و در چه شرایطی به طور قطعی بسته می شود؟ آیا استقلال با تحمل مجازات مطالبات استرا را پرداخت می کند یا رایزنی ها به نتیجه می رسد و مسیر عاقلانه ای برای پایان دادن به این کابوس انتخاب می شود؟



مجله اخبار فوتبال داخلی

این اتفاقات استقلالی ها را بر آن داشت تا در اقدامی مشترک تمرینات خود را تعطیل کنند و داستان های شکایت خود را از وضعیت مالی باشگاه منتشر کنند. موضوعی که مدیران تیم را بر آن داشت تا عارف غلامی را عامل اعتصاب معرفی کرده و او را با تعلیق قرارداد جریمه کنند.
1835793
اما حتی پس از این اقدام انضباطی استقلالی ها دست از اعتراض برنداشتند و این بار با انتشار عکس عارف غلامی از هم تیمی خود حمایت کردند تا اعلام کنند ماجرای اعتصاب و تحریم تمرین تک نفره نبوده است. در شرایطی که باشگاه قصد داشت سایر بازیکنان غلامی را جریمه کند اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه ریکاردو ساپینتو نیز در حمایت از عارف مطلبی منتشر کرد.
تصمیم عجیب سران باشگاه مبنی بر جریمه غلامی بی نتیجه ماند و با نتیجه مخالفت شد و حالا سرمربی این تیم با این ماجرا نشان داد که وضعیت استقلال چندان جالب نیست. در شرایطی که گفته می شد با تعامل وزارت ورزش و باشگاه استقلال و همچنین کشور قطر مشکل استراماچونی حل می شود اما از روز قبل از عید هیچ خبر مثبت و مستندی در این زمینه گزارش نشده است. ، و همین موضوع باعث نگرانی هواداران استقلال شده است.
جالب اینجاست که علی فتح الله زاده که مشغول رسیدگی به مطالبات بازیکنان و البته آن معامله بزرگ خارجی بود، دیگر به دلیل اختلاف نظر با بازیکنان و کادر فنی در تمرین استقلال حاضر نشد. در حال حاضر او ناامیدانه در حل مشکلات مالی گیر کرده است و تنها یک آرامش بزرگ و چیزی شبیه معجزه وضعیت او را تغییر می دهد.
1835789
محمد سررشتداری مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال شب گذشته در گفت و گو با خبر سیما گفت: ما امیدواریم که این اتفاق بیفتد و محقق شود. ما کاملاً خوشبین هستیم، اما نمی توانم درصد را بگویم. وی همچنین درباره احتمال حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا گفت: انشالله این اتفاق نمی افتد و هر اتفاقی بیفتد باید دل هواداران خوشحال را برگردانیم، به این موضوع فکر نمی کنیم.

با این حال، طلب استرا تنها مشکلی نیست که استقلال با آن مواجه است. آبی ها با مشکلات بزرگ دیگری نیز روبرو هستند. آنچه ریکاردو ساپینتو در نشست خبری بعد از بازی مقابل فولاد بیان کرد و گفت تمام تمرکز بر پرداخت پول استراماچونی بوده است اما او، همکاران و شاگردانش به باشگاه بدهکار هستند و پاداش آنها پرداخت نشده است.

این روزها بازیکنان استقلال هم تمرینات خود را برگزار می کنند و خبری از اعتصاب نیست. اما از اردوی آبی ها خبر می رسد که آنها در شرایط روحی و انگیزه خوبی نیستند. صبر آنها در برابر وعده های ناقص مدیران لبریز شده است. اما برای اینکه شانس قهرمانی را از دست ندهند و با هواداران درگیر نشوند از تحریم تمرین خودداری می کنند و مطلبی مشترک منتشر می کنند.
1835790
استقلال در 21 فروردین اولین بازی خود در سال جدید را مقابل ذوب آهن برگزار می کند و همه امیدوارند که صبح بازی، اخبار صفحات مجازی، سایت ها و رسانه های رسمی به ماجرای کسر امتیاز ربطی نداشته باشد. تیم فوتبال استقلال آرزوی حداقلی بازیکنانی است که با هر مشکلی سعی می کنند در عکس های تمرینی انرژی مثبت خود را به استقلالی ها منتقل کنند و البته در سال جدید پایی از مثلث جنگ برای قهرمانی باقی بمانند.

جالب اینجاست که این بازیکن ایتالیایی در چند هفته گذشته بیش از هر زمان دیگری در رسانه های مکتوب و ویدئویی ایتالیا فعال بوده و به یکی از مفسران ثابت فوتبال ایتالیا تبدیل شده است. چیزی که نمک بر زخم هوادارانی که عاشقانه او را دوست داشتند می پاشد.

1835792


سرویس خبر شماره: 1897623
6 آوریل 1402 @ 6:58 ب.ظ
107.1 هزار |

22نقطه نظر

نوروز در حال گذراندن اوقات بسیار خوبی است. اما باور نکن