جروم سینکلر، تاریخ ساز لیورپول، تغییر حرفه ای شدیدی داشته است

📚 EOTK Insider: دارنده دو مدال طلا که تنها مردی است که در دو نوبت جداگانه برای لیورپول و اورتون قرارداد امضا کرده است.

او بدون شک امیدوار بود که این سکوی پرشی به سوی یک حرفه موفق در آنفیلد باشد، اما تنها چهار بازی دیگر در سنین بالاتر قبل از پیوستن به واتفورد در سال 2016 انجام شد.ترانسفرمارکت).

حتی آن حرکت هم طبق برنامه پیش نرفت، و این مهاجم پنج بار قبل از پایان قراردادش در سال 2021 قرض داده شد. دیلی اکسپرس، این بازیکن 26 ساله دیگر حتی در بازی حرفه ای هم حضور ندارد.

بسیاری دیگر از بازیکنانی که در نوجوانی برای لیورپول اولین بازی خود را انجام دادند اما در باشگاه تثبیت نشدند، در لیگ فوتبال یا خارج از انگلیس به فعالیت های طولانی مدت می پردازند، اما متأسفانه این اتفاق برای جوان ترین بازیکنی که تا به حال نماینده LFC بوده است، رخ نداده است.

بیشتر بخوانید: “من را کمی به یاد می آورد…” – کارشناس Sky Sports از افتخارات هیجان انگیز مک آلیستر در میان لینک های لیورپول صرف نظر می کند.

بیشتر بخوانید: لیورپول در میان چندین باشگاه لیگ برتری که به دنبال جواهر نوجوانی در کپی احتمالی بن دواک است.

داستان رد سابق نشان می دهد که ایجاد یک حرفه پایدار در فوتبال حرفه ای چقدر می تواند دشوار باشد، با باشگاه هایی که در دو سطح برتر انگلیس فعالیت می کنند و اغلب در رها کردن بازیکنانی که احساس می کنند استانداردهای لازم را ندارند، بی رحم هستند. آنها را به جلو

سینکلر شاید در زمان موفقیت خود بدشانس بود و سعی داشت در فصلی که راجرز از لوئیس سوارز، دنیل استوریج، رحیم استرلینگ و فیلیپه کوتینیو دعوت می کرد، از بازیکن جوان به حرفه ای بزرگتر جهش کند.

تنها بیش از یک دهه پس از تاریخ سازی لیورپول، سینکلر یک فروشگاه غذاخوری مرغ سوخاری را در زادگاهش بیرمنگام اداره می‌کند و از زمان آزادیش توسط هورنتز دو سال پیش، نتوانسته بود قراردادی در فوتبال به دست آورد.

ژروم سینکلر پس از معرفی از روی نیمکت توسط برندان راجرز به جای سامد یشیل در 9 دقیقه باقیمانده، تنها شش روز پس از تولد 16 سالگی خود، به جوانترین بازیکن تاریخ تبدیل شد که در یک بازی رقابتی برای تیم اصلی قرمزها حضور داشته است.بی بی سی اسپورت).

https://www.empireofthekop.com/2023/06/05/jerome-sinclair-liverpool-takeaway-owner/ منبع:

پیروزی غیرقابل توصیفی در دور سوم جام اتحادیه در خارج از خانه مقابل وست بروم در 26 سپتامبر 2012 در بافت وسیع تر فولکلور مدرن لیورپول تا حد زیادی فراموش شده است، اما شبی بود که بخشی از تاریخ باشگاه (که هنوز باقی مانده است) ساخته شده.

با این حال، او برای همیشه می تواند با افتخار بگوید که نه تنها برای این باشگاه بزرگ بازی کرده است، بلکه در تاریخ معتبر آن نیز جایگاهی کسب کرده است و ما برای او در تلاش های آینده اش در خارج از فوتبال بهترین ها را آرزو می کنیم.