جشن آزادی دنی آلوز تا صبح ادامه داشت!


سرویس خبر شماره: 2011031
9 آوریل 1403 ساعت 12:26 ب.ظ |
11.2 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

دنی آلوز بازیکن سابق بارسلونا تنها ساعاتی پس از آزادی از زندان تولد پدرش را جشن گرفت.

جشن آزادی دنی آلوز تا صبح ادامه داشت!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، زمانی که دنی آلوز در حال آماده شدن برای خداحافظی با پیراهن پوماس از فوتبال در لیگ مکزیک بود، متهم به تجاوز جنسی شد و همه چیز منجر به محکومیت او شد اما چند روزی در آنجا آزاد شد. به قید وثیقه آزاد شد و تنها چند روز پس از آزادی، در خانه اش مهمانی برپا کرد.

به گزارش “This Is Life”، بازیکن سابق بارسلونا شامگاه سه شنبه جشنی به پا کرد. دلیل: تولد دومینگوس آلوز داسیلوا، پدر دنی آلوز. گفته می شود مهمانی دنی آلوز تا ساعت 5 صبح ادامه داشته است!

یکی از خبرنگاران برنامه «این زندگی است» درباره جزئیات این مهمانی گفت: «شب همه به این خانه آمدند، در حالی که تقریباً هیچ خبرنگاری در خانه نبود و دنی آلوز تولد پدرش را جشن گرفت. برزیلی ستاره این تولد را جشن گرفت. «او برای پدرش برنامه ریزی کرده بود. و این فقط یک مهمانی معمولی نبود. به گفته برخی از مهمانان، این مراسم تا ساعت 5 صبح ادامه داشت و دوستان خانواده و تعدادی از دوستان این فوتبالیست نیز حضور داشتند.

2004465

دنی آلوز پس از 14 ماه و 5 روز حبس، این آخر هفته پس از جمع آوری وثیقه یک میلیون یورویی مورد نیاز، طبق تایید دادگاه عالی کاتالونیا، از زندان آزاد شد. این فوتبالیست برزیلی بعد از ساعت 16 به وقت محلی زندان را ترک کرد.

وی علاوه بر وثیقه یک میلیون یورویی، دو پاسپورت برزیلی و اسپانیایی خود را نیز به دادگاه تحویل داد. این فوتبالیست نمی تواند اسپانیا را ترک کند.

مجله اخبار فوتبال خارجی