صحبت های عجیب سرمربی استقلالی ها درباره جادوگری!


سرویس خبر شماره: 2011032
9 آوریل 1403 ساعت 12:30 ب.ظ.
30.2K امتیاز خبر|

53نقطه نظر

چیزی روی خط دروازه ریختند

امید روانخواه پس از شکست مقابل چادرملو به طرز عجیبی درباره جادوگری صحبت کرد و مدعی شد که تیم حریف قبل از بازی چیزی به سمت دروازه پرتاب کرده است.

صحبت های عجیب سرمربی استقلالی ها درباره جادوگری!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روز گذشته تیم های پارس جنوبی جم و چادرملوی اردکان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با شکست دو بر یک میزبان به پایان رسید. امید روانخواه سرمربی پارس پس از پایان بازی گفت: باخت در خانه مقابل هر حریفی سخت و تلخ است. ما کاری به واقعیت های بازی نداریم، اما در هر صورت، نتیجه یک شکست بود و بسیار ناراحت کننده است. دوست دارم در مورد شکست صحبت نکنم و اگر سوالی بود به آن پاسخ خواهم داد.

او درباره عقب نشینی تیمش پس از گلزنی و همچنین شانس های سوزان بازیکنانش گفت: حق با شماست، چون در مورد لحظات مختلف بازی صحبت می کنید و من هم آن را دیده ام. اما می خواهم به گذشته های دور برگردم و بازی قبلی و امروز مقابل حریف برتر را تماشا کنم. در بازی قبلی گل خوردیم که در فوتبال کمتر اتفاق می افتد و صحنه ای را دیدید که اصلا شبیه دعوا نبود، پنالتی گرفته شد و بازی را 2-2 مساوی کردیم.

روانخواه افزود: وقتی فصل اول را شروع کردیم، تنها یک بازی را با یک بازی خوب مقابل خیبر باختیم. من به این تیم امید زیادی داشتم و با این حال، چه خودم باشم و چه نباشم، امیدوارم. دلیل اول میانگین سنی بسیار خوب تیم است. شاید پاسخ سوال شما در قلب حرف های من باشد. دفاع وسط ما متعلق به تیم های امید و جوانان و دفاع چپ ما امروز متعلق به تیم امید است. زمانی که احساس کردیم از صدر جدول فاصله داریم و صعود برای ما بسیار سخت است، سعی کردیم زمین را در اختیار جوانان و کودکان محلی قرار دهیم. خودتان دیدید که عملکرد تیم از نظر فنی خوب بود و امروز با وجود اینکه در مسابقه شکست خوردیم، کمترین چیزی که می توانستیم به دست بیاوریم تساوی بود.

1969192

سرمربی پارس جنوبی جم همچنین گفت: واقعیت این است که اگر تیم در این جدول باشد، تقصیر من است. تنها من مقصرم، نه بازیکنان و نه همکارانم. اما اگر تیم در جدول رده بندی دوم یا سوم شود، نتیجه تلاش تیمی همه در باشگاه است، اما حالا که اینجاست، تنها من مسئول هستم و نمی خواهم توضیحی بدهم. صادقانه بگویم، دلیل اصلی اینکه امروز انگیزه کمی برای ادامه کار دارم این است که احساس می کنم جنبه بد فوتبال در این فصل بسیار حضور داشته است. دیدی که تیم چطور گل زد و گل نزد. به اندازه کافی موقعیت ایجاد کردیم و به حریف فرصت ندادیم که حداقل 6 امتیاز بیشتر کسب کند. اگر به لطف حضور بازیکنان جوان بومی 6 امتیاز بیشتر می گرفتیم، شرایط تیم بسیار امیدوارکننده بود، اما نمی دانم چرا هرچه تلاش می کنیم با ناداوری و اشتباهات فردی این اتفاق می افتد. در هر صورت من مقصر اصلی هستم و همه انتقادات را قبول دارم.

او درباره اتفاقات آن مسابقه توضیح داد: شما جو لیگ یک را می دانید و هیچ کدام از ما نمی توانیم آن را پنهان کنیم. متاسفانه در لیگ یک زمین برای همه چیز وجود دارد. تیم حریف یک سرمربی دارد که هفته گذشته مسجد سلیمان و سایر تیم ها به آن اعتراض کردند. من فقط در مورد سرمربی صحبت می کنم. وقتی تمرین فوتبال نداریم، فوتبال را به معنای واقعی تجربه نکرده ایم و فضای فوتبال را نمی شناسیم، برای موفقیت هر کاری می توانیم انجام دهیم، اما ما که فوتبال بازی کردیم، برای خودمان خط قرمزهایی داریم. . .

روانخواه افزود: یک ذهنیت وجود دارد و هست. قسم می خورم، ضربه زدن به توپی که بازیکن ما در دقیقه 90 روی خط زد، خیلی سخت تر از زدن آن بود. نمی خواهم چیزی بگویم، چون فیلمبرداری نشده بود، اما همکاران ما دیدند که چه کار می شود و چه چیزی روی خط دروازه پرتاب می شود. من باور نمی کنم، اما شما می دانید که در فوتبال جادوگری، بی عدالتی و همه اینها وجود دارد و به همین دلیل پیشرفتی نمی بینید. به همین دلیل غمگینم. امروز فرصتی برای تساوی ایجاد کردیم و به حریف فرصت ندادیم. شما موقعیتی را نشان می دهید که حریف ایجاد کرده و گل نزده است. اینها اتفاقاتی است که امروز رخ داد.

1923620

سرمربی پارس از رفتار نیمکت حریف انتقاد کرد و گفت: با کمال احترام برای همه افرادی که فوتبالی نیستند و کار می کنند، اما زمانی که فوتبالی نبودید و فوتبال بازی نمی کردید باید از نظر علمی و شخصیتی استاندارد بسیار بالایی داشته باشید تا جامعه فوتبال شما را بپذیرد. ، اما متاسفانه اینطور نیست. مثلاً ما با این تیم در خانه آنها بازی کردیم، اما آنها حتی برای دست دادن با ما نیامدند، اما امروز با اینکه همه ناراحت بودند، رفتم احترام فراز فاطمی و گفتم او فوتبال بازی می کند و ما یک وظیفه استقبال از او برای همین می گویم افرادی که فوتبال بازی نکرده اند و می خواهند وارد فوتبال شوند باید از فیلترهای زیادی عبور کنند. ما باید مراقب دانش، شخصیت و سلامت آنها باشیم، اما این امکان پذیر نیست و این وضعیت پیش می آید. شاید خیلی ها از حرف من ناراحت شوند، اما من تجربه خودم را می گویم.

وی درباره درگیری نیمکت‌های دو تیم نیز توضیح داد: استادیوم بسیار ساکت است و صداها به گوش می رسد. جو لیگ یک هم همینطور است. مهم نیست که چه چیزی را کنترل می کنید، وضعیت یکسان است. ما همیشه سعی کرده ایم خودمان را کنترل کنیم. عصبانیت من در شروع مسابقه به این دلیل بود که واقعاً این ذهنیت وجود دارد که داوری جهت دار است. با تمام احترامی که برای داور قائل بودم، قضاوت خوبی داشت اما در ابتدای بازی یک خطای خیلی ساده برای آنها مرتکب شد و دلیلی برای خطا نکردن وجود نداشت، زیرا بازیکن ما توپ و فضا را کنترل کرد و یک برخورد رخ داد. . . چرا داور اشتباه نمی کرد؟ بعد از شور و نشاطی که به تیم وارد شد، خوب بازی کردیم و گل زدیم، اما کمی استراحت کردیم و به ساده ترین شکل ممکن به تساوی رسیدیم. اما نیمه دوم را خیلی خوب شروع کردیم و اصلاً انتظار گلزنی نداشتیم.

روانخواه در پایان در پاسخ به این سوال که آیا به جادوگری اعتقاد دارد یا خیر، پاسخ داد: من به جاذبه اعتقاد دارم و به همین دلیل خودم را از پنجره بیرون نمی اندازم زیرا می دانم که قطعا سقوط خواهم کرد. جادو هم هست، اما من آنجا نمی روم.

مجله اخبار فوتبال داخلی