جولیان ناگلزمن قرارداد خود را برای ماندن به عنوان سرمربی آلمان تمدید کرد – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات

کمپین ناامیدکننده منچستریونایتد باعث شد تا اریک تن هاگ، سرمربی تیم، برای پست خود در اولدترافورد مبارزه کند.

با به دست گرفتن کنترل INOES بر ساختار ورزشی باشگاه، فرم ضعیف یونایتد به شایعات زیادی مبنی بر تغییر مالکان جدید اقلیت در پایان فصل منجر شده است.

اگر یونایتد جایگزین تن هاگ شود، نام های زیادی با این پست مرتبط شده اند، اما یکی از محبوب ترین گزینه ها اکنون از رقابت کنار گذاشته شده است.

طبق گزارش فابریزیو رومانو، مربی نقل و انتقالات، یولیان ناگلزمن سرمربی آلمانی فصل آینده سرمربی یونایتد نخواهد بود.

این بازیکن 36 ساله قرار است قرارداد جدیدی با تیم ملی آلمان امضا کند که تا سال 2026 اعتبار دارد و آن را “تصمیمی از قلب” می خواند.

ناگلزمن برای ترک پست خود در آلمان آماده به نظر می رسید و مذاکراتی را با بایرن مونیخ برای بازگشت غیرمنتظره به باشگاه پس از اخراج در فصل گذشته انجام داد.

با این حال، هیچ توافقی انجام نشد و این مربی با استعداد اکنون کشورش را در مسابقات قهرمانی اروپا پیش رو و پس از آن تا جام جهانی 2026 هدایت خواهد کرد.

این تصمیم به این معنی است که جست‌وجوی بایرن برای یافتن سرمربی جدید ادامه دارد و با توجه به اینکه بارسلونا و لیورپول نیز در بازار برای یک سرمربی جدید هستند، تعداد متقاضیان بالقوه برای باشگاه‌های برتر در حال کاهش است.

در همین حال، تن هاگ روی صندلی داغ اولدترافورد باقی می ماند اما به شدت از عدم قطعیت پیرامون آینده بلندمدت خود آگاه خواهد بود.

یونایتد جواز حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را نخواهد داشت و یک پایان شرم آور لیگ برتر نیز در کار است که ممکن است به مصاف هلندی برود.

مصدومیت‌ها در دومین فصل سرمربیگری تن هاگ آزاردهنده بوده است، اما تیم بدون شک با سبک بازی سرمربی که در طول فصل مورد انتقاد شدید قرار گرفت، پسرفت کرده است.

با این حال، یونایتد در جام حذفی باقی می‌ماند و یکی از محبوب‌ترین مدعیان رسیدن به فینال‌های پشت سر هم در این رقابت‌ها است و روز یکشنبه در نیمه‌نهایی با کاونتری سیتی روبرو می‌شود.

جالب خواهد بود که ببینیم INEOS اکنون چه تصمیمی می گیرد که Nagelsmann نیز از میدان خارج شده است و به خصوص اگر Ten Hag موفق به کسب جام شود.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.



https://thepeoplesperson.com/2024/04/19/julian-nagelsmann-signs-contract-extension-to-remain-as-germany-manager-279068/ منبع: