جیمز پیرس به تاریخ بازگشت آلیسون اشاره کرد

لیست مصدومان لیورپول پس از چند ماه حضور در آن جبهه، به تدریج شروع به پاک شدن می کند.

مو صلاح و دومینیک شوبوسلای قبل از تعطیلات بین‌المللی به میادین بازگشته‌اند، در حالی که کورتیس جونز، اندی رابرتسون، ترنت الکساندر-آرنولد و دیوگو جوتا می‌توانند طی دو هفته آینده به میدان بروند.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

جیمز پیرس که بعد از ظهر پنجشنبه برای The Athletic گزارش می‌دهد، خبرهای خوبی درباره آلیسون بکر، که نزدیک به دو ماه را به دلیل مصدومیت همسترینگ از دست داده است، منتشر کرد.

دروازه بان اول لیورپول به بازگشت در اواسط آوریل چشم دوخته است، که به این معنی است که او می تواند برای بازی لیگ برتر مقابل کریستال پالاس در 14 آن ماه یا بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا چهار روز خارج از خانه مقابل آتالانتا بازگردد. بعد.

بیشتر بخوانید: ادای احترام به لری لوید: یکی از مورد علاقه‌های شنکلی و مردی که مادربزرگش را برای پنج نفر لگد می‌کرد.

بیشتر بخوانید: “قطعا”: دیوید اورنشتاین آنچه را که اکنون در مورد لیورپول و روبن آموریم می شنود به اشتراک می گذارد

هنگامی که خبر مصدومیت آلیسون درست پس از شکست مقابل آرسنال در اوایل فوریه منتشر شد، در میان اظهارات یورگن کلوپ مبنی بر اینکه “بسیار جدی” است (ایونینگ استاندارد)، هواداران لیورپول ممکن است سر خود را از نزدیکترین دیوار از روی ناامیدی کوبیده باشند.

جانشینی یکی از بهترین بازیکنان جهان در آن پست، کار بدی نیست، اما کائویمهین کلهر در چند ماه گذشته به طرز قابل ستایشی پیشرفت کرده است، که مهم ترین آن با عملکرد قهرمانانه در فینال جام کارابائو بر چلسی بود.

در واقع، این بازیکن ایرلندی به حدی عمل کرده است که حتی در برخی زمینه‌ها این سوال مطرح شده است که آیا او پس از مجوز بازگشت بازیکن ملی پوش برزیلی، جایگاه خود را در تیم حفظ خواهد کرد.

همانطور که این بازیکن 25 ساله فوق العاده بوده است، تصور اینکه کلوپ داوطلبانه آلیسون را برای فصل جاری روی نیمکت ترک کند، سخت است، به جز احتمالاً برای بازی های لیورپول در لیگ اروپا.

تنها چند هفته دیگر، سرمربی قرمزها هنگام انتخاب بین دو دروازه بان اصلی خود با یکی از دلپذیرترین سردردهای انتخابی در فوتبال انگلیس مواجه خواهد شد. ممکن است برخی از همتایان او در لیگ برتر با حسادت عمیق نگاه کنند.

🗓️ بازگشت با صدای بلند: همه در ماه آوریل بازی می کنند زیرا لیورپول امیدوار است که کلوپ را با شکوه اخراج کند.



https://www.empireofthekop.com/2024/03/28/alisson-return-date-liverpool-injury-latest/ منبع: