حدس می زنم کالدرون سرمربی پرسپولیس شود


مرتضی کرمانی مقدم مهاجم سابق تیم ملی فوتبال کشورمان و بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس در گفت وگو با خبرورزش در خصوص دیدار آتی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل امارات گفت: نگاهی به نتایج سال های گذشته تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل امارات متحده عربی می دانیم که مشکل چندانی وجود ندارد. مقابل این تیم بازی نمی کنیم اما هیچ بازی را نمی توان دست کم گرفت.

وی افزود: هر چقدر هم که در بازی با فلسطین نرم و راحت بازی کردیم، در بازی با هنگ کنگ تیم مورد انتظار نبودیم اما با همه اینها بازی با هنگ کنگ تمام شد و حالا بچه های تیم ملی باید برای بازی مقابل امارات آماده شویم.” ما توانایی شکست بازیکنان امارات و بردن بازی را داریم.

مهاجم تیم ملی در سال گذشته درباره نحوه رسیدن به این هدف توضیح داد: با وجود مهدی قیدی آماده که این روزها در خط حمله تیم ملی به خوبی درخشیده است، این شانس را داریم که از آن به عنوان یک Let’s Use fat و استفاده کنیم. طعمه نرم مدافعان تیم ملی امارات.

کرمانی مقدم افزود: با توجه به حضور قائدی در لیگ برتر امارات و تقدیر ویژه مدافعان اماراتی از وی در تیم های باشگاهی، قطعا برنامه ریزی دقیقی برای حفظ مهدی قیدی در ذهن خواهند داشت. پس امیر قلعه نویی می تواند با استفاده از این قابلیت قائدی را طعمه کند و با پاس دادن به او مدافعان را به سمت مهدی قیدی هدایت کند تا در صورت هم تراز بودن سایر مهاجمان تیم ملی از جمله طارمی یا آزمون. ، می تواند به راحتی گل بزند. بیا بریم

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: ما همه ابزار را برای کسب 3 امتیاز مقابل امارات داریم و فقط باید روی این دیدار تمرکز کنیم و خود را برنده ندانیم. فکر می کنم آسیبی که در بازی با هنگ کنگ خوردیم به این دلیل بود که فکر می کردیم تیم ملی با حریف ضعیفی روبرو است.

پیشکسوت پرسپولیس درباره شرایط ایجاد شده برای این باشگاه پس از جدایی یحیی گل محمدی از کادر فنی این تیم نیز بیان کرد: متأسفانه در این مدت اتفاقاتی برای پرسپولیس افتاد که کمتر کسی انتظار آن را داشت. البته آقای گل محمدی پیش از این نیز چندین بار استعفا داده بود اما این واقعا در شرایط فعلی به نفع پرسپولیس نیست. چرا که همه تیم ها خود را برای بازگشت به لیگ برتر آماده می کنند، اما قهرمان حاکم واقعا به تیمی بدون مالک تبدیل شده است. بدون هیچ کس بالاتر از او

حدس می زنم کالدرون سرمربی پرسپولیس شود

کرمانی مقدم درباره اینکه گزینه خارجی برای پرسپولیس مفید است یا ملی پوشان گفت: متاسفانه در شرایطی هستیم که دیگر نباید به این مسائل فکر کنیم و مهمتر از همه باید به این فکر کنیم که پرسپولیس بیش از هر چیز وگرنه امروز یک نفر باید تیم را بگیرد و جلو ببرد. کمتر از 20 روز به بازی جام خولا باقی مانده است، متاسفانه اگر بخواهیم با این شرایط به جام خولا برویم وضعیت خوبی نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: بعد از ماجرای برونکو، از چند نفر از دوستان نزدیک باشگاه شنیدم که با مربی آمریکای جنوبی که فکر می کنم کالدرون است صحبت کرده اند. به نظرم کالدرون بهترین گزینه این روزهای پرسپولیس است. حالا که او دیگر برونکو نیست، باید فردی را بیاوریم که قبلاً با این تیم کار کرده است و حال و هوای او را می داند، زیرا دیگر زمانی برای ایجاد هماهنگی بین او و تیم نداریم.

پیشکسوت پرسپولیس خطاب به سران باشگاه گفت: اگر به فکر تیم نیستید حداقل نگران هواداران باشید. هواداران پرسپولیس با این تیم زندگی می کنند و روز و شب آنها با نتایج پرسپولیس تغییر می کند. لطفا هر چه زودتر یک مربی به پرسپولیس بیاورید. خوب نیست قهرمان حاکم به یکباره به رحمت خدا سپرده شود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال