حق با لژیونر مارکر بود، دعوت نمی شود!

محمدی در فصل گذشته لیگ ستارگان قطر دو بازی برای العربی انجام داد و یک گل زد و یک پاس گل داد و 15 بار برای السیلیه به میدان رفت که 8 گل، یک پاس گل و دو پنالتی زد. او در جام حذفی و امیرکاپ هم سه گل به ثمر رساند اما با وجود این گل قابل توجه و بازی هایی که در قطر انجام داد، حتی به مینی کمپ هم دعوت نشد.

1882439

مهرداد محمدی که فصل درخشانی را در السیلیه قطر سپری کرد و با وجود سقوط تیمش از لیگ ستارگان، توانست عملکرد موثری از خود به نمایش بگذارد و احتمالاً تابستان امسال نیز نقل و انتقالات خوبی انجام دهد، در جمع بازیکنان دعوت شده از سوی تیم ملی قرار ندارد. امیر قلعه نویی و او باید دوباره مثل اردوهای گذشته منتظر بماند تا شانس تیم ملی شدن را داشته باشد.

در این شرایط مهرداد محمدی امیدوار بود که توسط امیر قلانوی که تجربه همکاری با او در سپاهان را کسب کرده بود به تیم ملی دعوت شود و تاکید کرد که در صورت حضور در اردوها کمک زیادی به تیم ملی خواهد کرد اما این شرایط باعث شد. رخ نمی دهد. به او. .



مجله اخبار فوتبال داخلی

مهرداد محمدی چندی پیش در گفت و گو با “مجله اخبار فوتبال” گفت: فرقی نمی کند در ایران بازی کنم یا خارج از کشور؛ به این نتیجه رسیده ام که آقای گل شوم یا عملکردم مهم نیست. خوب من به تیم ملی دعوت نمی شوم و هر چه تلاش کنم به ملی پوشان نمی رسم! به پرتغال رفتم و گل های زیادی زدم و نمایش های خوبی داشتم، سپس یک سال در العربی 16 گل زدم و در این فصل 12 گل زدم، یک پاس گل دادم و یک پنالتی گرفتم، اما خودم به این نتیجه رسیدم که برای تیم هر کاری می کنم «به سطح ملی دعوت نمی شوم».


سرویس خبر شماره: 1941459
Jun 11, 1402 @ 23:47
23.9 هزار |

4نقطه نظر

با وجود موفقیت های فصل در لیگ ستارگان، السیلیه ستاره ایرانی به تیم ملی دعوت نشد.

حق با لژیونر مارکر بود، دعوت نمی شود!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فهرست جدید تیم ملی فوتبال ایران در حالی اعلام شد که اسامی چهره های جدید و بازیکنان کمتر شناخته شده روی آن دیده می شود و حتی امیر قلانویی از بازیکنانی مانند شهاب زاهدی، مهاجم پوشکش دعوت کرده است. ، برای حضور در مینی کمپ اما در این بین هنوز نام مهرداد محمدی به چشم نمی خورد.