درایموند گرین می تواند در این فصل توسط واریرز مبادله شود

پس از یک دهه موفقیت پایدار، گلدن استیت وریرز دیگر آن غول‌پیکر سابق نیست. علیرغم 10 بازی بالای 0.500 تا پایان فصل، وریرز همچنان در رده دهم غرب بود. در اوایل این هفته، آنها در بازی شماره 9 مقابل 10 مقابل کینگز حضور داشتند. گلدن استیت شکست خورد و فصل آنها رسماً به پایان رسیده است.

در این فصل، واریرز باید تصمیمات سختی بگیرد. این احتمال واقعی وجود دارد که سه بزرگ آنها در این فصل از هم جدا شوند. گزارش ها در سراسر لیگ اشاره می کنند که دریموند گرین می تواند مرد عجیب و غریب باشد. آیا اقدامات او در زمین مسابقه در نهایت در فرنچایز Warriors انجام شد؟ آنها می توانند در این مرحله از زندگی گرین چه چیزی را برای گرین بدست آورند؟ گلدن استیت باید این موضوع را در خارج از فصل مشخص کند.

آیا وریرز در این فصل دریموند گرین را عوض خواهد کرد؟

در درفت NBA در سال 2012، وریرز از 35مین انتخاب کلی برای دراموند گرین در دور دوم استفاده کرد. سال سوم زمانی است که همه چیز برای گرین شروع به جمع شدن کرد. در طول فصل 15-2014، او به تیم اول All-Defensvie تبدیل شد، در رای گیری DPOY دوم شد و مهمتر از همه به گلدن استیت کمک کرد تا پنجمین قهرمانی آنها در تاریخ فرنچایز را به دست آورد. طی سه فصل آینده، گلدن استیت دو عنوان دیگر را با گروه اصلی خود یعنی استف کری، کلی تامپسون و دریموند گرین به دست آورد.

جنگجویان یک سلسله در NBA ساخته بودند و دریموند گرین بخشی جدایی ناپذیر از این موفقیت بود. گرین علیرغم اینکه در زمین تفاوت‌آفرین بود، مشکلات خود را داشت. گرین مشکل خلق و خوی جدی دارد و قهرمانی گلدن استیت اغلب باعث می شود که این مشکل از بین برود. آنها یک قهرمانی دیگر را در سال 2022 به دست آوردند و هیچ کس زیر سوال نرفت که تیم چه می کند. با این حال، دو فصل گذشته به شدت بر فرانچایز Warriors و Green تأثیر گذاشته است. او چندین بار محروم شد و حتی با هم تیمی هایش درگیری داشت. هیچ کس اتفاقی را که او در تمرین، هم تیمی سابق خود در وریرز، جردن پول را مشت کرد، فراموش نخواهد کرد.

در طول فصل 2023، دریموند گرین بازیکن آزاد بود و گمانه زنی هایی وجود داشت که او تیم را ترک کند. در عوض، جنگجویان به گرین یک تمدید چهار ساله 100 میلیون دلاری دادند. بعد از تمام درامی که گرین در این فصل ایجاد کرد، جنگجویان ممکن است از دادن این معامله به گرین پشیمان باشند. اگر آنها سعی کنند گرن را در این فصل خارج از فصل مبادله کنند، او با قیمت 77.6 میلیون دلاری سه ساله به بازار خواهد آمد. در 34 سالگی، این قرارداد اغوا کننده ای برای دیگر تیم ها نیست. ترک گلدن استیت در شرایط سختی در این فصل. آیا آنها از بازیکنی که به آنها کمک کرده چهار عنوان قهرمانی را کسب کنند، حرکت می کنند؟ یا گرین زنده می ماند تا فصل دیگری را با رزمندگان ببیند؟



https://sportslens.com/news/sources-report-that-the-warriors-could-try-and-trade-draymond-green-this-offseason/ منبع: