درخشان در سن 38 سالگی; حضور یک دروازه بان جدید در تیم ملی هلند

فن خال او پس از بازی با بلژیک تایید کرد که پاسفیر شانس حضور در جام جهانی را خواهد داشتمن معمولا یک دروازه بان 38 ساله را به تیم ملی دعوت نمی کنم، اما خیلی کنجکاو بودم که پاسفیر را در دروازه تیم ملی ببینم. او توانایی های خود را در آژاکس ثابت کرده بود و شایسته حضور در تیم ملی بود. هنوز روزهای اولیه است، اما او قطعا شانس حضور در لیست نهایی برای حضور در جام جهانی را دارد.”


سرویس خبر شماره: 1845367
04 مه 1401 در 6:40 ب.ظ.
52.3 هزار امتیاز خبر|

16نقطه نظر

تحول باورنکردنی در یک سال

در واقع پاسفیر در سال های آخر فوتبالش به آژاکس رفت اما حالا شاید یکی از سه دروازه بان هلند در جام جهانی باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

پاسفیر نیز پس از بازی گفت:برای به دست آوردن پیراهن تیم ملی تلاش زیادی کردم و اکنون بسیار خوشحالم، می خواهم این روند را ادامه دهم تا شانس حضور در جام جهانی را داشته باشم.»

رمکو پاسفیر، دروازه بان 38 ساله آژاکس در دو بازی اول داخلی خود برای تیم ملی هلند خوش درخشید و حالا شانس زیادی برای حضور در جام جهانی دارد.

درخشان در سن 38 سالگی;  حضور یک دروازه بان جدید در تیم ملی هلند

محرومیت آندره اونانا و مصدومیت مارتین استکلنبرگ باعث شد که پاسفیر به گلزن ثابت آژاکس تبدیل شود و در 12 بازی اول خود تنها یک گل دریافت کرد و اریک تنهاچ در دوران سرمربی آژاکس مورد تمجید قرار گرفت. او تا هفته های پایانی فصل قبل دروازه بان ثابت تیمش بود اما به دلیل شکستگی انگشت نتوانست در پایان فصل در دروازه باشد. اما پاسفیر همچنان دروازه بان ثابت آژاکس در این فصل است و با دعوت به تیم ملی هلند پاداش استعدادش را گرفت. لوئیس فن خالسرمربی هلند پاسفیر را برای دو بازی مقابل لهستان و بلژیک دعوت کرد و در تمرینات همیشگی از او استفاده کرد. هلند هر دو بازی را برد و گلی دریافت نکرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی هلند در دو دیدار اخیر خود در مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا پیروز شده است. هلند پنجشنبه گذشته لهستان را شکست داد و شب گذشته توانست بلژیک را شکست دهد. نکته جالب اینکه دروازه بان اصلی هلند در این دو بازی رمکو پاسفیر 38 ساله بود. دروازه بانی که در تابستان 2021 به عنوان سومین دروازه بان آژاکس به آژاکس پیوست اما خیلی زود به ترکیب اصلی رسید.