در دیدار مقابل آرژانتین: موقعیت از دست رفته قرن! (تصویر)


سرویس خبر شماره: 2010921
8 آوریل 1403 در 4:31 ب.ظ.
6K |

3نقطه نظر

در جریان دیدار شب گذشته تیم های آرژانتین و کاستاریکا، نیکلاس گونزالس یک فرصت عالی را از دست داد.

در دیدار مقابل آرژانتین: موقعیت از دست رفته قرن!  (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرژانتین شب گذشته نمایش فوق العاده ای داشت و موفق شد در دیداری دوستانه با نتیجه 3-1 کاستاریکا را شکست دهد اما گونزالس مطلقا تمایلی به تماشای فیلم بازی دیشب ندارد.

آنخل دی ماریا، الکسیس مک آلیستر و لائوتارو مارتینز گل های آلبی سلسته را به ثمر رساندند و مانفرد اوگالده تک گل حریف را وارد دروازه والتر بنیتز کرد.

با این حال، شاگردان لیونل اسکالونی می‌توانستند قانع‌کننده‌تر به پیروزی برسند، اما موقعیت عالی نیکلاس گونزالس در دقایق پایانی به‌طور باورنکردنی تبدیل نشده بود.

در دقیقه 90 بازی، مهاجم فیورنتینا با دروازه بان تک به تک شد و توانست از او عبور کند. حالا گونزالس با توپ جلوی دروازه خالی قرار گرفت و کافی بود با کمی ضربه توپ را وارد دروازه کند اما ترجیح داد صبر کند تا توپ پاس کند و آرام آرام از خط عبور کند. سهل انگاری او کافی بود تا مدافع کاستاریکایی که در محل مانده بود به توپ برسد و مانع از گلزنی مستقیم او روی خط دروازه شود.

هواداران واکنش های جالبی به این وضعیت در فضای مجازی داشتند. یکی از کاربران نوشت: گونزالس فکر می کرد گل زده و به شادی این گل فکر می کرد.

کاربر دیگری گفت: “از شما متشکرم گونزالس. او از فرصت از دست رفته قرن استفاده کرد. واقعا جالب بود.”

یکی از هواداران نوشت: “خیلی عجیب بود. یک بازیکن برتر باید خیلی سریع توپ را تبدیل به گل کند. با وجود اینکه یک بازی دوستانه بود، اشتباه بزرگ او بود.”

2004813
2004812
2004814

مجله اخبار فوتبال خارجی