دستیار نکونام در آستانه عصبانیت و خروج از ایران/ عصبانیت سرمربی استقلال از خیر



یوسو سسما مربی بدنساز اسپانیایی تیم استقلال همزمان با نداشتن کارت بازی و حضور در حاشیه مسابقات از ابتدای فصل جاری به عنوان دستیار مورد اعتماد جواد نکونام به تهران آمد. نیمکت تیم، این روزها به دلیل مشکل دیگری، به شدت از باشگاه استقلال شاکی است.

از منابع نزدیک به کادر فنی تیم استقلال مطلع شدیم که سسما که در این ماه ها همیشه مسابقات استقلال را از روی سکوها دنبال می کرد، حالا از دریافت حق خود از این باشگاه ناراضی است.

ظاهرا مبلغی که در روزهای پایانی سال 1402 به حساب اعضای تیم واریز شده بود برای این مربی اسپانیایی واریز نشده و یا مبلغ آن مطابق توافقات انجام شده بین او و باشگاه نبوده است. اخبار موثق از اردوی استقلال در خصوص سسما حاکی از آن است که او از وضعیت خود به شدت ناراضی است و غیبت مدیرعامل در ایران نیز باعث شده که او نتواند در مورد مشکلاتش با کسی صحبت کند. از این رو ممکن است به دلیل همین نارضایتی و با توجه به شرایط قراردادش تهران را ترک کند و به اسپانیا برگردد.

عصبانیت احتمالی مربی بدنساز استقلال در شرایطی کادر فنی آبی پوشان را تحت تاثیر قرار داد که این تیم خود را برای دیدار حساس 10 روز بعد برابر مس رفسنجان در 28 فروردین آماده می کند.

طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، استقلال در چارچوب دیدارهای هفته بیست و دوم در تهران 28 فروردین ماه میزبان مس رفسنجان است. این دو تیم در دیدار پایانی جام حذفی به مصاف هم رفتند که استقلال مقابل رفسنجانی شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد.

بیشتر بخوانید: اگر جای قلانوی بودم برای حسینی بازی نمی کردم/ بازیکن 24 ساله را به زمین می فرستند، به آن می گویند جوانی!/ پاکسازی فوتبال باید از خود فدراسیون شروع شود. .



سرویس داخلی اخبار فوتبال