دفاع از ستاره متهم ایتالیایی: من نژادپرست نیستم


سرویس خبر شماره: 2009768
29 مارس 1402 ساعت 3:50 ق.ظ.
290

1نقطه نظر

فرانچسکو آچربی به خبرنگاران ایتالیایی تاکید کرد که توهین نژادپرستانه ای علیه خوان ژسوس بازیکن ناپولی انجام نداده است.

دفاع از ستاره متهم ایتالیایی: من نژادپرست نیستم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فرانچسکو آچربی معتقد است در جریان درگیری لفظی با خوان ژسوس به او توهین نژادی نکرده است اما مشکلی برای حذف از تیم ملی ایتالیا ندارد.

این دو بازیکن شب گذشته در تساوی 1-1 در سن سیرو با هم درگیر شدند و خوان ژسوس به داور گفت که آچربی به او توهین نژادی کرده است.

او بعداً تأیید کرد که آچربی عذرخواهی کرده و آماده است این موضوع را پشت سر بگذارد، اما لوچیانو اسپالتی به این دلیل بازیکن اینتر را از بازی‌های دوستانه بین‌المللی ایتالیا محروم کرد.

آچربی عصر امروز به ایستگاه قطار میلان بازگشت و مورد استقبال انبوه خبرنگاران قرار گرفت و سوالات مختلفی پرسید.

2002984

آچربی در پاسخ به سوالی درباره وضعیتش گفت: “بچه ها، من هیچ چیز نژادپرستانه ای نگفتم، مطمئناً. من با خوان ژسوس صحبت نکردم. با قاطعیت می توانم بگویم که هیچ توهین نژادپرستانه ای از دهانم بیرون نیامد.”

پس چرا مدافع ناپولی گفت عذرخواهی می کنی؟ آچربی در این باره گفت: “من فکر می کنم او ممکن است اشتباه متوجه شده باشد. چرا باید عذرخواهی کنم؟ تنها چیزی که می دانم این است که من هیچ چیز نژادپرستانه ای نگفتم. من 20 سال است که فوتبال بازی می کنم و می دانم که چه می گویم. همه چیز در زمین اتفاق می افتد، طبیعی است، اما وقتی داور سوت می زند، شما دست حریف را می فشارید و همه چیز به حالت قبل برمی گردد. امیدوارم مبارزه با نژادپرستی در تمام مناطق جهان ادامه یابد.

اسپالتی به شما چه گفت؟ آچربی نیز در پاسخ به این سوال گفت: “بین ما می ماند. از بازگشت ناراحتم اما تصمیم درستی بود.”

مجله اخبار فوتبال خارجی