رامین رضاییان دوباره سمت خود را از سر گرفت


سرویس خبر شماره: 2010887
8 آوریل 1403 در 12:19 ب.ظ.
5.8K |

15نقطه نظر

مدافع راست تیم ملی ایران پس از یک بازی بار دیگر در ترکیب اصلی قرار گرفت.

رامین رضاییان دوباره سمت خود را از سر گرفت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رامین رضاییان پس از شرکت در 6 دیدار تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا، در اولین بازی سال جدید مقابل ترکمنستان در ورزشگاه آزادی روی نیمکت نشست تا صالح حردانی تجربه حضور در پست دفاع راست، رسیدن و دادن پاس گل، اما شب گذشته مدافع کناری سپاهان به جایگاه خود بازگشت.

رضاییان که یکی از باتجربه‌ترین و تاثیرگذارترین بازیکنان تیم ملی در سال‌های اخیر بوده، یکی از تغییرات امیر قلانوی در بازی برگشت مقابل ترکمنستان نسبت به بازی در خارج از خانه بود.

2004759

رامین مثل همیشه در فاز هجومی برای تیم ملی ایران مثمر ثمر عمل کرد و نفوذها و پاس های خوبی انجام داد که منجر به ایجاد موقعیت های خطرناکی شد که جدی ترین آن در آخرین لحظه با بیرون آمدن ضربه سر حسین کنعانی از روی دروازه این دیدار شکل گرفت. تیم ترکمنستان با اختلاف کم و به گل تبدیل نشد.

رضاییان که انگیزه زیادی برای بازگشت به تیم ملی ایران داشت و عملکرد دفاعی خوبی از خود به نمایش گذاشت، یک بار دیگر نشان داد که می تواند عنصر قابل اعتمادی برای قلعه نویی باشد و اگر کمی شانس داشت، گویا یک شوت خطرناک را به ثمر رساند. پاس در بازی با ترکمنستان. .

مجله اخبار فوتبال داخلی