شوک بزرگ برای پرسپولیس/ قرمزها با شکایت آقای گل از AFC در آستانه حذف از آسیا هستند.



رضا اسدی پس از گذشت دو فصل از جدایی اش از پرسپولیس خواستار دریافت مطالباتش شد اما این سوال حل نمی شود.

رضا اسدی که به عنوان یکی از ستاره های نقل و انتقالات فصل بیست و یکم به پرسپولیس پیوست، راهی تراکتور و حالا به سپاهان رفت. خواستگار آقای گلی در دو فصل اخیر فوتبال ایران که شانس حضور در تیم ملی با سرمربیگری امیر قلعه نویی را نیز داشت، اخیراً بابت مطالبات خود در حوالی پرسپولیس از ارتش سرخ شکایت کرده است که با این موضوع نیز همراه بوده است. یک حکم

اما باشگاه پرسپولیس با رد این ادعا و کشاندن موضوع به کمیته استیناف به دنبال رفع این ادعای 2 میلیاردی بود. اما رضا اسدی موفق شد در این خصوص رای قطعی بگیرد اما پرسپولیسی ها تنها به دلیل مسائل حقوقی (عدم الصاق قرارداد به شکایت) آن را رد کردند.

اسدی که قرار بود طی دو مرحله با کاهش مطالبات خود موافقت کند، حالا با توجه به اتفاقات پیش آمده و در همین چارچوب، قصد خود را برای شکایت از این باشگاه به AFC نهایی کرده است. ، با ارائه مدارک ترجمه قرارداد خود و همچنین تصمیمات دادگاه. فدراسیون فوتبال این پرونده را از کنفدراسیون آسیا دنبال می کند.

در حال حاضر باشگاه پرسپولیس به دنبال رفع موارد و موانع خود برای اخذ مجوز حرفه ای است و باید دید برای پذیرش و پایان دادن به پرونده رضا اسدی چه برنامه ای خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: در پشت صحنه تصمیم عشق آباد سنگربان قلانوی، سرمربی تیم ملی به علیرضا بیرانوند چه گفت؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال