راه ملی شدن جوانان تشریح شد


سرویس خبر شماره: 2011193
10 آوریل 1403 در 8:25 ب.ظ.
682

2نقطه نظر

افاضلی: خوب کار کنید و به تیم ملی برسید.

مشاور فنی سرمربی تیم ملی تاکید کرد که روند جوان سازی تیم ایران به طور جدی آغاز شده است.

راه ملی شدن جوانان تشریح شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هومان افاضلی که امروز از زمین شماره چهار مجموعه ورزشی آزادی کرد و دیدار تدارکاتی تیم های گل گهر و ذوب آهن را از نزدیک دنبال کرد، در حاشیه این دیدار به خبرنگاران تبریک گفت و گفت: بعد از جام ملت‌ها چون محدودیت‌هایی برای تغییر در فهرست تیم‌های ملی داشتیم، سعی کردیم شرایط عادی را برای تیم ایجاد کنیم و علاوه بر دعوت از افراد با تجربه، از بودجه فوتبال استفاده کنیم.

او ادامه داد: با توجه به پایان جام ملت ها روند ورود بازیکنان جوان به تیم ملی به تدریج آغاز شده و کادر فنی تیم ملی در تلاش است تا بازیکنان مستعد و مناسبی را جذب کند که در لیگ برتر بازی می کنند و بتوانند به تیم ملی کمک کنند. در میان مدت و بلندمدت و جای بزرگترها را به تیم اضافه کنید، تیم ملی هم در همین مسیر قدم برمی دارد و آقای قلانوی و کادر فنی در تلاش هستند تا این شرایط را ایجاد کنند و میانگین را کاهش دهند. سن تیم ملی و استفاده از جوانی.

1924402

مشاور فنی سرمربی تیم ملی ایران افزود: ما باید به سمت جوانان برویم، زیرا در پست های خاص نمی توان با بازیکنان خاصی در مسابقات بعدی شرکت کرد. اگرچه سن نشان دهنده عملکرد کاری بازیکنان نیست و کیفیت عملکرد آنها مهم است، اما باید دید میان مدت و بلند مدت داشت.

افاضلی یادآور شد: در تیم ملی به دلیل اهمیت نتایج و فعالیتی که محدود به تاریخ های فیفا است و نمی توانیم خارج از این زمان ها بازی دوستانه داشته باشیم، کار برای کادر فنی سخت می شود. در عین حال به دلیل محدودیت ها سعی کردند جوانسازی را آغاز کنند و در دو مسابقه اخیر این مشکل را دیدید و تغییراتی در حال انجام است. هر بازیکن جوانی اگر ویژگی های لازم را داشته باشد می تواند به تیم ملی دعوت شود و بازی کند و از طرفی شرایط دیگری هم دارد.

وی بر اهمیت سرمایه گذاری در فوتبال عربستان و کمک به تیم ملی این کشور تاکید کرد: قطعا در کوتاه مدت کمک خواهد کرد، اما در کنار فوتبال در مسائل اقتصادی هم پیشرفت کرده اند، اما چنین سرمایه گذاری های کوتاه مدت هزینه زیادی دارد، اما اگر برنامه بلندمدت داشته باشید و بتوانید این روند را ادامه دهید، قطعا اتفاقات بزرگی برای شما رخ خواهد داد. فوتبال و اقتصاد عربستان سعودی، اما اگر کار تبلیغاتی کوتاه مدت باشد، ارزش آن همه پول را ندارد، اما اگر بلندمدت باشد، کمک زیادی به آنها خواهد کرد و حتی فوتبال اروپا را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

مجله اخبار فوتبال داخلی