رهبران یوونتوس از قلم نیفتاده اند. دیبالا در آستانه جدایی

روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت مدعی شد که آینده این بازیکن در تورین به طور فزاینده ای مبهم است و احتمال اینکه او در پایان فصل یوونتوس را ترک کند بسیار زیاد است.
رهبران یوونتوس تمایلی به بازگشت به پیشنهاد سالانه 10 میلیون یورویی ندارند و قصد دارند آخرین پیشنهاد سالانه 7 میلیون یورویی خود را مجدداً به بازیکن و سرمربی او پیشنهاد دهند که آنها آن را قبول نمی کنند.
گاتزتا همچنین اعلام کرد که باشگاه با بازیکنان جدید و برنامه ای برای تقویت تیم خود در تابستان آینده نگران جدایی دیبالا در تابستان آینده نیست.
نام ملی پوش آرژانتینی پیش از این در کنار نام اینتر، تاتنهام و بارسلونا شنیده شده بود اما هیچ منبع موثقی پیشنهاد رسمی و جدی به این بازیکن را تایید نکرده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

قرارداد فعلی دیبالا با یوونتوس تا پایان فصل اعتبار دارد و پس از آن می تواند به عنوان بازیکن آزاد این تیم را ترک کند.
پیش از این مذاکراتی برای تمدید قرارداد این بازیکن با یوونتوس انجام شده بود. رسانه های ایتالیایی حتی مدعی شدند که او و نمایندگانش با سران یوونتوس به توافق رسیده اند.
اما مصدومیت های متعدد و شرایط بدنی ستاره آرژانتینی باعث شد تا مدیران باشگاه پیشنهاد او را پس بگیرند و این معامله نهایی نشد.
خورخه آنتون، سرمربی دیبالا قرار است دوشنبه هفته آینده جلسه ای را برای مذاکره بیشتر با سران یوونتوس برگزار کند، اما بعید به نظر می رسد توافقی جدی حاصل شود.

پائولو دیبالا مهاجم یوونتوس قصد دارد این تیم را ترک کند.


سرویس خبر شماره: 1815973 |
27 مارس 1400 ساعت 21:29 |
10,435 امتیاز خبر|

3نظرات