رولفز: ایران کلاس شکست دادن آمریکا را دارد

بزرگترین رسانه ورزشی آلمان گزارشی از سردار آزمون تهیه کرده و امیدوار است بدشانسی سردار در دو دیدار اول به شانس تبدیل شود.

رولفز: ایران کلاس شکست دادن آمریکا را دارد

از این رو باشگاه بایرلورکوزن که از عملکرد ستاره خود خوشحال و راضی است، در بیانیه ای اعلام کرد:
او تقریباً 70 دقیقه مقابل ولز بازی کرد و امیدوارم در بازی بعدی 10 دقیقه دیگر به او برسد.
اگر قرار بود ایران پیشرفت کند، دقایق بیشتری برای بازی داشت.


سرویس خبر شماره: 1856229
8 دسامبر 1401 ساعت 08:33
6.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

شور و شوق مطلق از ویژگی های منحصر به فرد بازیکنان ایرانی است

همچنین سیمون رولفس، مدیر ورزشی باشگاه لورکوزن درباره سردار گفت:
سردار در قطر خوب بازی کرد و اکنون در فرم خوبی است. او در بازی اول انگلیس به تیر افقی دروازه اصابت کرد و ضربه او مقابل ولز به تیر افقی دروازه برخورد کرد. حالا امیدوارم مقابل آمریکا فرصتی پیدا کند.
آنها زمان سختی را مقابل ایالات متحده خواهند داشت، اما اگر مانند بازی مقابل ولز با اشتیاق بازی کنند، کلاس لازم برای پیروزی در این بازی را دارند.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حضور کاپیتان ایران در جام جهانی با یک نخ بسته شد اما حالا مهاجم لورکوزن آماده نشان دادن خود در حساس ترین بازی تاریخ تیم ملی ایران خواهد بود.
مصدومیت شدید سردار از ناحیه پا، حضور او در جام جهانی را به یک علامت سوال بزرگ تبدیل کرده است. اما حالا بعد از گذشت دو بازی و در آستانه یک بازی حساس و تاریخی برای سردار، به نظر می رسد این مسابقات برای خودش، تیم ملی و باشگاه بایرلورکوزن داستان شیرینی داشته باشد.
مهاجم ترکمنستانی که ابتدای مهرماه از ناحیه عضله آسیب دید، تمامی دیدارهای رسمی بایرلورکوزن را از دست داد و بدون تمرین و انجام مسابقه به همراه تیم ملی کشورش راهی قطر شد.
سردار در باخت 6-2 ایران مقابل انگلیس به عنوان بازیکن تعویضی ظاهر شد و در روز درخشان تیم ملی ایران مقابل ولز به عنوان بازیکن تعویضی شروع کرد. نشانه ها حاکی از آن است که هر چه رقابت های جام جهانی طولانی تر شود، عملکرد مهاجم 27 ساله بیشتر خواهد شد.

منبع: کیکر



مجله اخبار فوتبال داخلی

اگر ولز در بازی مقابل انگلیس پیروز نشود، یک تساوی برای ایران کافی است تا برای اولین بار در تاریخ به مرحله حذفی جام جهانی صعود کند.
شور و نشاط مطلق در هر بازیکن تیم ملی ایران وجود دارد که در تیم های آمریکای جنوبی، آفریقا و آسیا نیز به وضوح دیده می شود که نتیجه مثبت آن را می توان با عملکرد خوب تیم های کمتر شناخته شده این قاره ها در قطر مشاهده کرد.
علاقه ای که کمتر در اروپایی ها دیده می شود و آنها به سختی می توانند آن ویژگی اخلاقی و اشتیاق را به بازی خود بیاورند.